BNP Paribas Bank Polska S.A.

Ekspert ds. Obsługi Sektora Publicznego i Instytucji

BNP Paribas Bank Polska S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    15 Luty 2020
  • Specjalista
top
Ekspert ds. Obsługi Sektora Publicznego i Instytucji
Warszawa

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i
kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. 

W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.

Masz jak w banku:

  • pozyskiwanie nowych klientów z rynku docelowego: instytucje finansowe, healthcare, jednostek samorządu terytorialnego, spółek komunalnych, ambasad, instytutów itp.;
  • kreowanie i uczestniczenie w inicjatywach mających na celu wprowadzenie nowych rozwiązań produktowych i organizacyjnych, które dotyczą docelowego segmentu klientów;
  • strukturyzowanie transakcji, negocjacje warunków w ramach polityki ryzyka i polityki cenowej Banku, na podstawie szczegółowej analizy potrzeb klienta;
  • analizę przedstawianych przez inne jednostki Banku propozycji transakcji pod kątem możliwości zawarcia tych transakcji oraz odpowiednią selekcję transakcji spełniających kryteria bankowe;
  • pomoc w finalizacji i posprzedażowym monitoringu transakcji;
  • przyczynianie się do stabilizacji i rozwoju sprzedaży poprzez utrzymywanie kompleksowych relacji z klientami;
  • obsługę oraz zapewnianie strategii współpracy z istniejącymi i potencjalnymi klientami w celu maksymalizacji satysfakcji klienta z oferowanych usług bankowych.

Twój kapitał: 

  • 3 lata doświadczenia zawodowego w instytucjach finansowych na podobnym stanowisku lub jako doradca klienta w linii biznesowej obsługującej klientów w tym instytucji finansowych, klientów sektora publicznego, fundacji, healthcare;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową;
  • dobra umiejętność analizy ryzyka kredytowego i znajomość prawa finansów publicznych;
  • umiejętność wystąpień publicznych;
  • umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych;
  • mobilność i dyspozycyjność do podróży służbowych na terenie całej Polski.

Gwarantujemy:

  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; 
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
  • realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.

CV powinno zawierać dane wskazane w art.221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych).

Zamieszczając w CV inne dane, w szczególności dane wrażliwe (dane osobowe ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,  przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne, biometryczne, dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) oraz naciskając przycisk Aplikuj i przesyłając CV - wyrażasz  zgodę na przetwarzanie przez Bank w procesie rekrutacji innych danych, w tym danych wrażliwych.

aplikuj

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i
kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. 
W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.

Ekspert ds. Obsługi Sektora Publicznego i Instytucji

Masz jak w banku:

  • pozyskiwanie nowych klientów z rynku docelowego: instytucje finansowe, healthcare, jednostek samorządu terytorialnego, spółek komunalnych, ambasad, instytutów itp.;
  • kreowanie i uczestniczenie w inicjatywach mających na celu wprowadzenie nowych rozwiązań produktowych i organizacyjnych, które dotyczą docelowego segmentu klientów;
  • strukturyzowanie transakcji, negocjacje warunków w ramach polityki ryzyka i polityki cenowej Banku, na podstawie szczegółowej analizy potrzeb klienta;
  • analizę przedstawianych przez inne jednostki Banku propozycji transakcji pod kątem możliwości zawarcia tych transakcji oraz odpowiednią selekcję transakcji spełniających kryteria bankowe;
  • pomoc w finalizacji i posprzedażowym monitoringu transakcji;
  • przyczynianie się do stabilizacji i rozwoju sprzedaży poprzez utrzymywanie kompleksowych relacji z klientami;
  • obsługę oraz zapewnianie strategii współpracy z istniejącymi i potencjalnymi klientami w celu maksymalizacji satysfakcji klienta z oferowanych usług bankowych.

Twój kapitał: 

  • 3 lata doświadczenia zawodowego w instytucjach finansowych na podobnym stanowisku lub jako doradca klienta w linii biznesowej obsługującej klientów w tym instytucji finansowych, klientów sektora publicznego, fundacji, healthcare;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową;
  • dobra umiejętność analizy ryzyka kredytowego i znajomość prawa finansów publicznych;
  • umiejętność wystąpień publicznych;
  • umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych;
  • mobilność i dyspozycyjność do podróży służbowych na terenie całej Polski.

Gwarantujemy:

  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych; 
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
  • realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.

CV powinno zawierać dane wskazane w art.221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych).

Zamieszczając w CV inne dane, w szczególności dane wrażliwe (dane osobowe ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,  przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne, biometryczne, dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) oraz naciskając przycisk Aplikuj i przesyłając CV - wyrażasz  zgodę na przetwarzanie przez Bank w procesie rekrutacji innych danych, w tym danych wrażliwych.

Ogłoszenie archiwalne