Ekspert ds. Obsługi Użytkowników (Aplikacja Mobilna) / Digital Feedback Expert

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 18.01.2019
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 17.02.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top
    Ekspert ds. Obsługi Użytkowników (Aplikacja Mobilna) / Digital Feedback Expert
    Miejsce pracy: Poznań
    Żabka Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. To niemal 20 lat doświadczenia, 5000 placówek, 5 Centrów Logistycznych i przede wszystkim ludzie, którzy dzięki swoim pomysłom i indywidualnemu spojrzeniu na rzeczywistość mają niebagatelny wpływ na rozwój firmy.

    Szukamy osoby doświadczonej w pracy zespołowej ukierunkowanej na satysfakcję klienta, nastawionej na dobrą organizację pracy oraz nadzór nad realizacją zadań specjalistów według określonych KPI.

    Praca na tym stanowisku to także rozwój i monitorowanie poprawności funkcjonowania narzędzi, kanałów oraz standardów obsługi.

    Twoje zadania:

    • nadzór nad pracą zespołu specjalistów obsługi zgłoszeń (rekrutacja, wdrażanie, organizacja pracy, szkolenia, motywowanie)
    • aktywny udział w rozwoju efektywnej obsługi klientów i użytkowników aplikacji mobilnej „żappka”
    • monitorowanie, raportowanie oraz dążenie do realizacji wyznaczonych KPI
    • współtworzenie i aktualizacja materiałów wspierających procesy obsługowe (np. FAQ)
    • obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
    • zbieranie opinii użytkowników, analiza pod kątem rekomendacji zmian w aplikacji
    • monitowanie poprawności funkcjonowania kanałów zgłoszeń, zgłaszanie usterek oraz propozycji usprawnień
    • wdrażanie nowych narzędzi obsługi klientów
    • efektywna współpraca z klientem wewnętrznym
    • wspieranie procesów testowania aplikacji (UAT) oraz detekcji nadużyć (fraud)

    Oczekujemy od Ciebie:

    • doświadczenia w zarządzaniu zespołem odpowiedzialnym za obsługę klienta (preferowany obszar aplikacji mobilnych, programów lojalnościowych, oprogramowania SaaS lub serwisów online/e-commerce)
    • znajomości specyfiki problemów występujących w aplikacjach mobilnych (Android, iOS), programach lojalnościowych, narzędziach automatyzacji marketingu
    • doświadczenia w rozwiązywaniu problemów występujących w złożonych środowiskach (połączenie wielu systemów, mix świata offline i on-line)
    • wysokich zdolności komunikacyjnych i doświadczenia w pracy z klientem wewnętrznym
    • dojrzałość biznesowej i nastawienia na cel
    • zdolności analizy sytuacji, wyciągania i komunikowania wniosków
    • gotowość do pracy zmianowej

    Oferujemy:

    top
    • perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience 
    • pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji 
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
    • nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia 
    • lokalizację biura w centrum Poznania 
    • wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe) 
      przyjazną, nieformalną atmosferę pracy
    top