Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyEkspert ds. Programów Rozwojowych
Bank Gospodarstwa KrajowegoO firmie
- Chmielna 73, 00-801 Warszawa, PolskaWarszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa na zastępstwo
- Pełny etat
- Ekspert
Bank Gospodarstwa Krajowego
Chmielna 73
Warszawa
Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju – jedyna taka instytucja w Polsce. Bank aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Dbając o zrównoważony rozwój kraju, bank jest obecny w każdym regionie Polski. W 2018 r. rozpoczął ekspansję, otwierając przedstawicielstwa zagraniczne, które dziś działają już w Brukseli, Frankfurcie, Londynie i Amsterdamie. BGK ma unikalne doświadczenie w finansowaniu, inwestowaniu, udzielaniu poręczeń i gwarancji oraz dystrybucji funduszy unijnych. Podstawą działalności BGK jest odpowiedzialny, etyczny i zrównoważony biznes, dlatego bank podejmuje szereg inicjatyw promujących przedsiębiorczość, innowacje, ekologię i uczciwe traktowanie pracowników, partnerów i klientów.
Odpowiedzialność i zadania:
- Koordynowanie i zarządzanie w Banku projektami ogólnobankowymi o charakterze międzynarodowym w szczególności związanymi z pomocą rozwojową
- Strukturyzacja i zarządzanie nowymi projektami/programami i instrumentami związanymi w szczególności z pomocą rozwojową
- Tworzenie dokumentacji projektowej/programowej dla nowych inicjatyw związanych z pomocą rozwojową
- Koordynacja implementacji oraz wykorzystania nowych programów/instrumentów w szczególności w zakresie pomocy rozwojowej
- Współpraca z innymi instytucjami finansowymi i podmiotami zewnętrznymi w tym organami Unii Europejskiej w zakresie identyfikacji możliwości, budowy kompetencji, pozyskiwania wiedzy o nowych programach i inicjatywach związanych z pomocą rozwojową
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji, wewnętrznej komunikacji dotyczących nowych inicjatyw/ programów pomocy rozwojowej
Oczekiwania:
- Wyższe wykształcenie preferowane: ekonomia, finanse, bankowość, inżynierskie
- 5-7 lat doświadczenia w firmie doradczej, , bankowości korporacyjnej, bankowości inwestycyjnej lub podobnej instytucji
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami cross-obszarowymi, cross bankowymi
- Umiejętność tworzenia i wdrażania nowych inicjatyw w szczególności instrumentów typu: risk sharing
- Wiedza i doświadczenie we współpracy z instytucjami międzynarodowymi np. Bank Światowy, EBI, EBOR, KE, OECD
- Efektywność w poszukiwaniu informacji na arenie międzynarodowej
- Umiejętność analizowania regulacji zewnętrznych
- Doświadczenie w tworzeniu regulacji wewnętrznych, regulaminów,
- Zdolności analityczne i umiejętność syntetycznego przekazywania informacji
- Zaawansowana znajomość MS Excel w tym makra i tablice przestawne
- Wysoka komunikatywność wraz z umiejętnością współdziałania w zespole i budowania relacji
- Kreatywność
- Biegła znajomość języka angielskiego – minimum na poziomie C1
U nas możesz liczyć na:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo
- Ubezpieczenie na życie
- Pracowniczy Program Emerytalny oraz Świadczenie z ZFŚS
- Atrakcyjny system wynagradzania i premiowy
- Opieka medyczna Lux Med
- Karta MultiSport
- Elastyczne godziny pracy i praca zdalna
- Doskonała lokalizacja biura (centrum)
- Płatny Program Poleceń Pracowników
- Sekcje sportowe np. piłka nożna, biegi, narciarstwo, rowery, żeglarstwo, taniec
- Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
- Owocowe dni
Prosimy o przesyłanie CV w języku polskim za pomocą przycisku Aplikuj
- Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
Ogłoszenie archiwalne