Ta oferta pracy jest nieaktualna od 582 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Ekspert ds. Rekrutacji

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 06.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju, który inicjuje i realizuje programy służące wzrostowi ekonomicznemu Polski. Stanowi centrum kompetencyjne w finansowaniu projektów infrastrukturalnych, eksportu, spółek komunalnych i samorządów. Rozwija systemy poręczeń i gwarancji mające na celu pobudzanie przedsiębiorczości. Angażuje się w programy służące poprawie sytuacji na rynku mieszkaniowym i dostępu Polaków do mieszkań. Zarządza programami europejskimi i dystrybuuje środki unijne w skali krajowej i regionalnej.

    Bank Gospodarstwa Krajowego to wiarygodny i stabilny pracodawca. Starając się spełnić najwyższe standardy na rynku pracy uczestniczy w licznych projektach certyfikacyjnych. W 2014 roku bank został nagrodzony prestiżowym tytułem Solidnego Pracodawcy Roku.

    Centrala Banku Gospodarstwa Krajowego mieści się w Warszawie. W największych miastach Polski rozmieszczonych jest 16 oddziałów BGK.

    Ekspert ds. Rekrutacji
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: DHR/REK/2017

    Zakres obowiązków:

    • Wypracowywanie  strategii działań rekrutacyjnych dla poszczególnych pionów/obszarów,
    • Tworzenie i aktualizowanie standardów rekrutacyjnych oraz monitorowanie ich stosowania,
    • Zapewnienie wsparcia procesów rekrutacyjnych na wszystkie stanowiska w Banku w ścisłej współpracy z HR Biznes Partnerami,
    • Opracowywanie, doskonalenie i wdrażanie optymalnych metod pozyskiwania kandydatów oraz technik ich selekcji,
    • Współpraca z zewnętrznymi firmami rekrutacyjnymi – monitoring rynku, selekcja dostawców, koordynacja procesu podpisywania umów na prowadzenie procesów rekrutacyjnych, nadzór nad jakością zleconych procesów rekrutacyjnych,
    • Opracowywanie narzędzi oceny kandydatów bazujących na modelu kompetencji i wymaganiach stanowiskowych,
    • Koordynowanie, organizacja oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia sesji Assessment Center
    • Monitoring i analiza realizacji wskaźników rekrutacyjnych,
    • Opracowywanie i koordynowanie budżetu kosztów rekrutacji.

    Wymagane kwalifikacje:

    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi,  psychologią, ekonomią,
    • Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
    • Umiejętność projektowania narzędzi rekrutacyjnych oraz prowadzenia sesji Assessment Center,
    • Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi firmami rekrutacyjnymi.

    Dodatkowe wymagania:

    • Umiejętność współpracy w zespole oraz budowania i utrzymywania partnerskich relacji
      z klientem wewnętrznym na każdym szczeblu organizacji,
    • Orientacja na cele i efektywność w działaniu,
    • Samodzielność, zaangażowanie, kreatywność,
    • Umiejętność planowania i organizacji pracy,
    • Wysoka kultura osobista.

    Dodatkowym atutem będą:

    • Doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych metodami direct search,
    • Wcześniejsze prowadzenie projektów rekrutacyjnych dla sektora bankowego i finansowego.

    Oferujemy:

    • Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
    • Pakiet prywatnej opieki medycznej,
    • Pracowniczy Program Emerytalny,
    • Bogaty pakiet świadczeń z ZFŚS.

    Prosimy o przesyłanie aplikacji do dnia 17 lutego 2017r. za pomocą przycisku Aplikuj

    Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

    Administratorem danych jest Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawa 00-955, Al. Jerozolimskie 7 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.