Oferta pracy

Ekspert ds. sprzedaży w kanale e-commerce

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.

Powązkowska 44C

Żoliborz

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych

  • aktywny udział w tworzeniu strategii wzrostu sprzedaży w kanale e-commerce

  • analiza wyników i optymalizacja procesu sprzedaży internetowej w kanale B2C

  • prowadzenie skutecznych kampanii sprzedażowych oraz leadowych w kanale on-line (e-mail marketing, SEM, social media, marketing automation)

  • inicjowanie i realizacja działań e-commerce na platformach marketplace m.in. Allegro, Ceneo

  • bieżąca analiza zmieniających się trendów w obszarze e-commerce, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań

  • monitoring i analiza działań konkurencji

Nasze wymagania

  • min. 3 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży w kanale e-commerce

  • umiejętność zarządzania lejkiem sprzedażowym wraz ze szczegółową analizą i wdrażaniem optymalizacji konwersji

  • umiejętność praktycznego wykorzystania narzędzi wspierających sprzedaż i analitykę e-commerce

  • doświadczenie w pracy z narzędziami marketing automation

  • dobra organizacja czasu pracy własnej oraz umiejętność współpracy w zespole

  • kreatywność, zmysł do wdrażania pomysłów out of the box

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.

Medical Tribune Polska sp. z o.o. lider na rynku edukacji medycznej, organizator konferencji naukowych w ramach Akademii po Dyplomie oraz Virtual Medical Summit, wydawca medycznych czasopism specjalistycznych oraz serwisów podyplomie.pl i magwet.pl do pionu Call Center poszukuje kandydatów na stanowisko: Ekspert ds. sprzedaży w kanale e-commerce.

Poznaj nas bliżej: www.podyplomie.pl

Przewiń do profilu firmy