Oferta pracy

Ekspert ds. Zakupów Floty Grupy Polpharma

Polpharma S.A.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • ekspert
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie strategii zakupowych dla prowadzonej kategorii oraz wsparcie w przygotowaniu (w tym egzekucja) strategii Kierowników Kategorii w innych krajach

  • Prowadzenie procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi procedurami (w zakresie prowadzenia akcji ofertowej, oceny ofert, wyboru dostawców oraz inicjowania procesu ich kwalifikacji)

  • Prowadzenie globalnych projektów i procesów zakupowych

  • Przygotowanie efektywnego procesu negocjacji, pełnieniem funkcji lidera zespołu negocjacyjnego, w przypadku konieczności przeprowadzenia negocjacji zespołowych

  • Zapewnienie, w ramach zarządzanej kategorii, stałego dostępu do dóbr i usług zgodnych ze specyfikacjami

  • Sporządzanie, podpisywanie, aktualizacja umów i aneksów z dostawcami, zgodnie z regulacjami Kodeksu Cywilnego; znajomość podstaw prawodawstwa krajów CIS będzie dodatkowym atutem

  • Racjonalizacja i usprawnianie procesów, wprowadzanie nowych koncepcji i narzędzi w celu stosowania najlepszych praktyk zakupowych

  • Inicjowanie i monitorowanie zmian w celu optymalizacji zakupów / procesów zakupowych

  • Zarządzanie bazą dostawców, systematyczna ocena dostawców oraz ich ewaluacja

  • Bieżąca analiza rynku dostawców w Grupie Polpharma

Nasze wymagania

  • Posiadasz minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z samodzielnym prowadzeniem procesów zakupowych w zakresie zakupu usług kategorii Flota oraz specyfiki zakupów związanych z flotą

  • Masz szeroką znajomości branży motoryzacyjnej

  • Posiadasz doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu kategorią zakupową (w tym praktyczne tworzenie strategii zakupowych) oraz w zarządzaniu grupą projektową

  • Masz doświadczenia w pracy w organizacji zakupowej o strukturach grupowych (np. praca w centrali zakupowej firmy korporacyjnej lub doświadczenie w roli kierownika kategorii globalnej)

  • Posiadasz wykształcenie wyższe

  • Masz zdolności negocjacyjne – umiejętności prowadzenia zaawansowanych negocjacji handlowych

  • Znasz bardzo dobrze procedury i procesy zakupowe

  • Posiadasz zdolności analityczne, umiejętności tworzenia i prowadzenia prezentacji

  • Bardzo dobrze znasz języka angielski w mowie i w piśmie

  • Posiadasz umiejętności zarządzania wieloma projektami jednocześnie

  • Masz doskonałe umiejętności planowania i zarządzania czasem i zasobami, budowania relacji z pozycji obsługi klienta i partnerów biznesowych oraz umiejętności myślenia strategicznego

  • Posiadasz umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz zarządzania ryzykiem

  • Znasz narzędzia i systemy zakupowe oraz sourcingoww typu Oracle / SAP / Systemy zarządzania flotą

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • program emerytalny

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • pakiet relokacyjny

  • paczki świąteczne

  • Punkty za przyjazd do pracy rowerem

  • Dodatkowy 1 dzień urlopu - Święto Polpharmy

Etapy rekrutacji
1

Wysłanie aplikacji

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkania rekrutacyjne

4

Podjęcie decyzji

Polpharma S.A.

JESTEŚMY DRUŻYNĄ POLPHARMY

Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel – dbanie o zdrowie – realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.

Przewiń do profilu firmy