Ta oferta pracy jest nieaktualna od 11 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Ekspert ds. Zakupów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 11.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top

    Prudential to jedna z największych grup ubezpieczeniowych na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Dziś, łącząc najlepsze tradycje brytyjskiego rynku ubezpieczeń oraz dynamikę rozwoju rynku usług finansowych w Polsce, Prudential przygotował unikalną ofertę produktów i poszukuje kandydatów, którzy chcą aktywnie budować mocną pozycję organizacji w Polsce w oparciu o najwyższe światowe standardy.

    Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Ekspert ds. Zakupów
    Miejsce pracy: Warszawa
     

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

    • Odpowiedzialność za całościową organizację i kontrolę procesu zakupowego
    • Kompleksowe koordynowanie działań z zakresu tworzenia i realizowania polityki zakupowej oraz zarządzania umowami
    • współpraca z Klientem wewnętrznym w zakresie opracowania specyfikacji, rynkowych i adekwatnych zapytań ofertowych oraz sposobów realizacji procesu zakupu
    • czynny udział w negocjacjach z dostawcami
    • Przygotowywanie analiz efektywności wybranych rozwiązań kosztowych i rekomendacja rozwiązań celem optymalizacji kosztów
    • Organizacja i kontrola procesu obiegu dokumentów zakupowych
    • Organizacja i kontrola procesu przygotowywania umów do zatwierdzania oraz prowadzenie rejestru i archiwum umów
    • Identyfikacja i implementacja usprawnień jakościowych i procesowych w obszarze odpowiedzialności
    • Identyfikacja, ocena, monitorowanie i zarządzanie ryzykami w obszarze odpowiedzialności
    • Cykliczna ocena warunków współpracy oraz jakości usług dostawców;

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe
    • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w dziale zakupów w dużej organizacji
    • Doświadczenie w przygotowywaniu/ usprawnianiu polityki zakupowej i procesu zakupowego w organizacji
    • Doświadczenie w przygotowywaniu analiz rynkowych, zapytań ofertowych i negocjacjach z dostawcami
    • Bardzo dobre zrozumienie zasad kontroli finansowych
    • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint
    • Proaktywność w działaniu, samodzielność
    • Dobra organizacja pracy i umiejętności koordynowania wielu działań równoległe,
    • Umiejętność analitycznego i koncepcyjnego myślenia,
    • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacji, w tym umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji,
    • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
    • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Benefity pracownicze (m.in. karta sportowa, bogaty pakiet opieki medycznej, karty świąteczne, ubezpieczenie na życie, imprezy integracyjne i sportowe)
    • Możliwość rozwoju i awansu w ramach organizacji
    • Przyjazną atmosferę w zaangażowanym zespole
    • Pracę w nowoczesnym biurze tuż przy metrze Wilanowska

    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie online:

    aplikuj