Oferta pracy

Ekspert ds. zarządzania flotą transportu wewnętrznego

Schenker Sp. z o.o.O firmie

  • Żwirki i Wigury 18, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • ekspert

Schenker Sp. z o.o.

Żwirki i Wigury 18

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Praca na styku biznesu (logistyka magazynowa, transport lądowy) i procurementu (zakupów).

  • Doradztwo i zakup sprzętu, uczestnictwo w negocjacjach zakupowych.

  • Analiza danych dotyczących eksploatacji sprzętu, kosztów i terminów przeglądów serwisowych.

  • Analiza danych dotyczących czasu pracy wózków i rekomendowanie rozwiązań w zakresie ich optymalnego wykorzystania.

  • Inicjowanie oszczędności kosztowych dotyczących wykorzystania floty wózków widłowych.

  • Współpracę z szefami jednostek magazynowych oraz innymi działami w firmie.

  • Optymalizację wykorzystania floty wózków widłowych w Polsce i Klastrze North&East Europe.

  • Bieżącą współpracę z dostawcami sprzętu MHE w zakresie wyboru nowego sprzętu, zwrotu używanego sprzętu, napraw, uszkodzeń, nowych rozwiązań etc.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zakresie utrzymania floty transportu wewnętrznego (wózków widłowych) – warunek konieczny; mile widziane doświadczenie: w firmie o rozproszonej strukturze, posiadającej dużą flotę wózków.

  • Dobre przygotowanie merytoryczne – warunek konieczny: znajomość technologii w zakresie wózków widłowych (np. producentów oraz rodzajów wózków i ich zastosowań, dostępnych na rynku rozwiązań i ich kosztów; zorientowanie w kwestiach związanych z serwisowaniem oraz rozliczaniem motogodzin).

  • Umiejętności analityczne (np. wyciąganie wniosków z dużej ilości danych; dopasowanie rozwiązań do konkretnych procesów).

  • Orientacja na innowacyjne rozwiązania i optymalizację procesów.

  • Umiejętność nawiązywania relacji z osobami na różnych poziomach organizacji.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

  • Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych (po okresie pandemii – obecnie pracujemy zdalnie).

To oferujemy

  • Pracę na samodzielnym, eksperckim stanowisku związanym z wdrażaniem najlepszych praktyk i optymalizacji w zakresie wykorzystania sprzętu MHE.

  • Przestrzeń do realizowania własnych pomysłów i wdrażania innowacji.

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez Schenker.

  • Pracę w stabilnej, nieustannie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży.

  • Przyjazna atmosfera w pracy.

  • Możliwość rozwoju i podniesienia kwalifikacji.

  • Dla obcokrajowców wsparcie prawne przy uzyskaniu tymczasowego karty pobytu i innych dokumentów.

  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach - Turniej Sportowy.

  • Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach charytatywnych: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania.

  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń.

  • Możliwość wzięcia udziału w programie mentoringowym.

  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • program emerytalny

  • preferencyjne pożyczki

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • program rekomendacji pracowników

  • full-time contract

  • work in international working environment

Schenker Sp. z o.o.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Przewiń do profilu firmy

Opis roli:

Koordynator ds. optymalizacji obszaru zarządzania flotą transportu wewnętrznego będzie wspierać kadrę zarządzającą magazynów logistycznych oraz terminali cross-dockingowych DB Schenker w zakresie optymalizacji zarządzania flotą wózków widłowych. Na obszarze całej Polski (31 magazynów) będzie dbał/a o optymalne wykorzystanie floty, jej zakup oraz utrzymanie (serwis).