Oferta pracy

Ekspert ds. Zarządzania Galeriami Handlowymi

Carrefour Polska Sp z o.o.

  • Chorzów

    Chorzów, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • ekspert
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • zarządzasz umowami najmu,

  • poszukujesz najemców i negocjujesz umowy najmu,

  • odpowiadasz za administrację obiektu,

  • nadzorujesz należności finansowe galerii handlowych (w tym windykacja należności),

  • dbasz o relacje z najemcami,

  • współpracujesz z Działem Technicznym, Ochroną i Dyrekcją Hipermarketów.

Nasze wymagania

  • posiadasz doświadczenie na analogicznym stanowisku oraz umiejętność zarządzania,

  • masz wykształcenie wyższe,

  • cechuje Cię dobra organizacja pracy, kreatywna umiejętność rozwiązywania problemów oraz asertywność,

  • jesteś osobą samodzielną, sumienną i skuteczna w działaniu,

  • posiadasz umiejętność budowania i utrzymywania relacji oraz pracy z ludźmi,

  • biegle posługujesz się pakietem MS Office,

  • posiadasz prawo jazdy kat. B.

Mile widziane

  • Dodatkowym atutem będzie licencja zarządcy nieruchomości, oraz język angielski lub francuski.

To oferujemy

  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie oraz inicjatywę,

  • stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,

  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,

  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,

  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,

  • pracę w firmie działającej w Polsce ponad 23 lata.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • wyprawka dla dziecka