Ekspert ds. Zarządzania Ryzykiem Braku Zgodności

Polski Fundusz Rozwoju S.A. O firmie

Polski Fundusz Rozwoju S.A.

Krucza 50

Warszawa

Ekspert ds. Zarządzania Ryzykiem Braku Zgodności

Miejsce pracy: Warszawa Centrum, Polska
Termin: 8 kwiecień 2020 r.



Do zadań kandydata będzie należało:

  • monitorowanie zmian wynikających z przepisów prawa, rekomendacji i wytycznych nadzorczych oraz dobrych praktyk i standardów rynkowych, w zakresie zarządzania ryzykiem,
  • tworzenie i/lub aktualizowanie regulacji wewnętrznych departamentu dotyczących identyfikowania oraz zarządzania ryzykiem przez jednostki organizacyjne PFR S.A.,
  • współpraca oraz wsparcie innych jednostek organizacyjnych w procesach zarządzania ryzykiem, tj: pomoc w przygotowaniu spisu regulacji wewnętrznych, które jednostka powinna przestrzegać, pomoc w zdefiniowaniu kluczowych ryzyk w jednostce oraz pomoc w przygotowaniu kontroli funkcjonalnej (mechanizmu samooceny),
  • przeprowadzanie okresowych kontroli z wykonania przez jednostkę kontroli funkcjonalnej (samooceny),
  • tworzenie raportów dotyczących wyników kontroli funkcjonalnej przeprowadzonej w jednostce,
  • formułowanie zaleceń pokontrolnych oraz monitorowanie ich realizacji,
  • przeprowadzanie szkoleń oraz warsztatów z zakresu zarządzania ryzykiem braku zgodności,
  • koordynowanie działań związanych z zarządzaniem ryzykiem zgodnie z zasadami przyjętymi w PFR S.A.,
  • zapewnianie wymiany informacji oraz doradztwo jednostkom powiązanym funkcjonalnie w ramach Grupy PFR, w zakresie sposobu wykonywania ich zadań,
  • sporządzanie analiz i raportów.

Od kandydata oczekujemy:

  • min. 8 lat doświadczenia na stanowisku specjalisty/eksperta w obszarze monitorowania zgodności i ryzyka lub 3 lat na stanowisku Compliance Officera  (TFI, Domu Maklerskim lub w Banku),
  • wykształcenia wyższego (preferowane wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze),
  • praktycznego rozumienia procesów operacyjnych i inwestycyjnych związanych z zarządzaniem funduszami inwestycyjnymi,
  • doświadczenia w zakresie działania kontroli funkcjonalnej,
  • doskonałej organizacji pracy i samodzielności,
  • umiejętności pracy zespołowej oraz pod presją czasu,
  • umiejętności analitycznych,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.

Wybranemu kandydatowi oferujemy m.in:

  • umowa
    o pracę
  • wpłata pracodawcy
    do PPK aż 4%
  • system
    premiowy
  • dofinansowania
    na przejazdy do pracy
  • opieka
    medyczna
  • wspólne
    wydarzenia
  • profesjonalny
    system szkoleń
  • ubezpieczenie
    na życie
  • inicjatywy
    sportowe
  • system Kafeteryjny - MyBenefit


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV) klikając w przycisk Aplikuj.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy