Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych będzie Krzysztof Żemło prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PHU Gabi Krzysztof Żemło, z siedzibą w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 14, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6912093655 i REGON 020018409, zwanym dalej RENOMAHOME.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do RENOMAHOME, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez RENOMAHOME danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. 
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 12 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 36 miesięcy. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 10 lat

Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.


Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. 
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected]

RENOMAHOME

Ekspert Finansowy

RENOMAHOMEO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 4 dni
    do: 12 lip 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
top

W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy ambitnych osób na stanowisko:

Ekspert Finansowy
Miejsce pracy: Wrocław
RENOMAHOME jest nowoczesną firmą świadczącą usługi z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz dostarczania najlepszych rozwiązań finansowych w Polsce: kredytów hipotecznych, gotówkowych, inwestycji, nieruchomości i usług finansowania przedsiębiorstw.

Posiadamy 8 oddziałów na całym Dolnym Śląsku

Poszukujemy osób, które chcą pozyskać wiedzę praktyczną odnośnie danej branży oraz rozwijać się w danym sektorze. Jako firma stawiamy na rozwój i również dbamy o rozwój naszych pracowników dając pełne wsparcie teoretyczne i praktyczne. Stawiamy na sukces ale również dbamy o dobre relacje i przyjazną atmosferę w firmie. Dzięki nam możesz znaleźć się w miejscu gdzie praca się stanie częścią Twojego życia, a nie przymusowym obowiązkiem. Profil działalności naszej firmy daje możliwość rozwijania się nie tylko jako ekspert finansowy, ale także w sektorze pośrednictwa nieruchomości. Połączenie tych dwóch sektorów umożliwi pracownikom maksymalizowanie swojego wynagrodzenia.

Wymagania:

  • Wysokiej etyki zawodowej i kultury osobistej
  • Wykształcenia wyższego
  • Rocznego doświadczenia w sprzedaży ze wskazaniem na produkty bankowe w obszarze kredytów hipotecznych, gotówkowych i firmowych
  • Wiedzy z zakresu finansów
  • Mile widziane: doświadczenie w branży nieruchomości
  • Chęć do rozwoju


UWAGA: 
zależy nam na najlepszych ekspertach, którzy mają bardzo wysoką motywacje i zaangażowanie w celu zapewniania sobie i firmie ponad przeciętnych dochodów

Nasze biuro chce zapewnić swoim pracownikom najlepsze warunki pracy.

Jesteśmy elastyczni, dlatego dajemy możliwość pracy w ramach umowy z PODSTAWĄ oraz prowizją jak również osobom, prowadzącym własną działalność gospodarczą (bądź gotowym taką działalność otworzyć) na preferencyjnych warunkach.


Cenimy twoje pomysły i zaangażowanie -  Dołącz do nas

Oferujemy:

  • wysokie zarobki uzależnione od efektów pracy
  • pakiet atrakcyjnych szkoleń umożliwiający rozwój zawodowy i osobisty
  • dostęp do zaawansowanych aplikacji ułatwiających pracę
  • komfortowe i nowoczesne warunki pracy
  • stabilność oraz rozwój zawodowy w renomowanej firmie
  • wsparcie i bardzo przyjazną atmosferę profesjonalnego zespołu
  • profesjonalnie wyposażone biuro w centrum miasta, narzędzia w postaci m.in. laptopa, telefon.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
bottom

W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy ambitnych osób na stanowisko:

Ekspert Finansowy
RENOMAHOME jest nowoczesną firmą świadczącą usługi z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz dostarczania najlepszych rozwiązań finansowych w Polsce: kredytów hipotecznych, gotówkowych, inwestycji, nieruchomości i usług finansowania przedsiębiorstw.

Posiadamy 8 oddziałów na całym Dolnym Śląsku

Poszukujemy osób, które chcą pozyskać wiedzę praktyczną odnośnie danej branży oraz rozwijać się w danym sektorze. Jako firma stawiamy na rozwój i również dbamy o rozwój naszych pracowników dając pełne wsparcie teoretyczne i praktyczne. Stawiamy na sukces ale również dbamy o dobre relacje i przyjazną atmosferę w firmie. Dzięki nam możesz znaleźć się w miejscu gdzie praca się stanie częścią Twojego życia, a nie przymusowym obowiązkiem. Profil działalności naszej firmy daje możliwość rozwijania się nie tylko jako ekspert finansowy, ale także w sektorze pośrednictwa nieruchomości. Połączenie tych dwóch sektorów umożliwi pracownikom maksymalizowanie swojego wynagrodzenia.

Wymagania:

  • Wysokiej etyki zawodowej i kultury osobistej
  • Wykształcenia wyższego
  • Rocznego doświadczenia w sprzedaży ze wskazaniem na produkty bankowe w obszarze kredytów hipotecznych, gotówkowych i firmowych
  • Wiedzy z zakresu finansów
  • Mile widziane: doświadczenie w branży nieruchomości
  • Chęć do rozwoju


UWAGA: 
zależy nam na najlepszych ekspertach, którzy mają bardzo wysoką motywacje i zaangażowanie w celu zapewniania sobie i firmie ponad przeciętnych dochodów

Nasze biuro chce zapewnić swoim pracownikom najlepsze warunki pracy.

Jesteśmy elastyczni, dlatego dajemy możliwość pracy w ramach umowy z PODSTAWĄ oraz prowizją jak również osobom, prowadzącym własną działalność gospodarczą (bądź gotowym taką działalność otworzyć) na preferencyjnych warunkach.


Cenimy twoje pomysły i zaangażowanie -  Dołącz do nas

Oferujemy:

  • wysokie zarobki uzależnione od efektów pracy
  • pakiet atrakcyjnych szkoleń umożliwiający rozwój zawodowy i osobisty
  • dostęp do zaawansowanych aplikacji ułatwiających pracę
  • komfortowe i nowoczesne warunki pracy
  • stabilność oraz rozwój zawodowy w renomowanej firmie
  • wsparcie i bardzo przyjazną atmosferę profesjonalnego zespołu
  • profesjonalnie wyposażone biuro w centrum miasta, narzędzia w postaci m.in. laptopa, telefon.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne