Oferta pracy

POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU S.A.

Ekspert w zakresie komunikacji w projekcie EXPO 2020 w Dubaju

POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 14 paź 2020
  • Pełny etat
  • Ekspert
Rekrutujemy

Ekspert w zakresie komunikacji w projekcie EXPO 2020 w Dubaju

Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • udział w przygotowaniu i realizacji Programu Komunikacji przy projekcie udziału Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju, w tym: udział w procesach kreatywnych oraz formułowaniu założeń merytorycznych, budżetowych i harmonogramowych
  • współpraca z Koordynatorem działań komunikacyjnych w zespole Expo 2020 Dubai przy realizacji działań media relations i komunikacji w social media, w tym: opracowywanie materiałów prasowych, tworzenie treści na potrzeby współpracy z mediami w Polsce, tworzenie contentu na stronę expo.gov.pl i kanały social media, a także organizacja wydarzeń medialnych w Polsce i Dubaju
  • współpraca z Koordynatorem działań komunikacyjnych w zespole Expo 2020 Dubai przy realizacji działań komunikacyjnych z partnerami i ambasadorami projektu, a także współpraca komunikacyjna z organizatorem Expo 2020 w Dubaju
  • koordynacja zamówień publicznych związanych z realizacją projektu w obszarze komunikacji, w tym przygotowywanie dokumentacji przetargowych (np. materiały promocyjne, publikacje, obsługa PR, produkcja contentu), w tym: opisów przedmiotu zamówienia, warunków udziału, kryteriów oceny ofert oraz wzorów umowy ze szczególnym uwzględnieniem wymogów Organizatora Wystawy EXPO 2020 w Dubaju oraz wymogów dotyczących wykorzystania środków unijnych
  • koordynacja procesu zawarcia umów z wybranymi wykonawcami oraz nadzór nad realizacją zawartych umów z wykonawcami, w tym: weryfikacja produktów i rezultatów, kontrola jakości, rozliczanie zawartych umów z wykonawcami
  • przygotowywanie okresowych sprawozdań merytorycznych o stanie realizacji projektu

Nasze oczekiwania:

  • praktyczna znajomość prawa zamówień publicznych i umiejętność koordynacji procesu realizacji zamówienia – od zdefiniowania celu, przez merytoryczne opracowanie dokumentacji, udział w komisjach przetargowych, przez wybór wykonawcy i koordynację współpracy przez cały czas trwania umowy, a także koordynację odbioru zamówienia i rozliczeń
  • min. 3 lata doświadczenia w obszarze komunikacji (w tym: tworzenia strategii marki, prowadzenia działań z zakresu media relations, social media i content marketing)
  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność tworzenia kreatywnego, przejrzystego i ciekawego przekazu oraz doboru odpowiednich kanałów komunikacji, w tym: umiejętność tworzenia różnego rodzaju treści w formie tekstowej oraz umiejętność koordynacji tworzenia treści multimedialnych
  • inwencja, inicjatywa, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność szybkiego zbierania informacji, ich oceny, wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji
  • umiejętność planowania i realizacji złożonych zadań wieloetapowych
  • gotowość do podróży służbowych krajowych i zagranicznych

Oferujemy:

  • nieszablonowe wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji działań komunikacyjnych w Polsce i zagranicą
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań

Naszą misją jest kreowanie pozytywnego wizerunku gospodarczego Polski w świecie.
Jeśli chcesz być jego częścią, szukamy właśnie Ciebie!

Zainteresowany stanowiskiem? Aplikuj!

 

 

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

 

 

Ekspert w zakresie komunikacji w projekcie EXPO 2020 w Dubaju

Twoje zadania:

  • udział w przygotowaniu i realizacji Programu Komunikacji przy projekcie udziału Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju, w tym: udział w procesach kreatywnych oraz formułowaniu założeń merytorycznych, budżetowych i harmonogramowych
  • współpraca z Koordynatorem działań komunikacyjnych w zespole Expo 2020 Dubai przy realizacji działań media relations i komunikacji w social media, w tym: opracowywanie materiałów prasowych, tworzenie treści na potrzeby współpracy z mediami w Polsce, tworzenie contentu na stronę expo.gov.pl i kanały social media, a także organizacja wydarzeń medialnych w Polsce i Dubaju
  • współpraca z Koordynatorem działań komunikacyjnych w zespole Expo 2020 Dubai przy realizacji działań komunikacyjnych z partnerami i ambasadorami projektu, a także współpraca komunikacyjna z organizatorem Expo 2020 w Dubaju
  • koordynacja zamówień publicznych związanych z realizacją projektu w obszarze komunikacji, w tym przygotowywanie dokumentacji przetargowych (np. materiały promocyjne, publikacje, obsługa PR, produkcja contentu), w tym: opisów przedmiotu zamówienia, warunków udziału, kryteriów oceny ofert oraz wzorów umowy ze szczególnym uwzględnieniem wymogów Organizatora Wystawy EXPO 2020 w Dubaju oraz wymogów dotyczących wykorzystania środków unijnych
  • koordynacja procesu zawarcia umów z wybranymi wykonawcami oraz nadzór nad realizacją zawartych umów z wykonawcami, w tym: weryfikacja produktów i rezultatów, kontrola jakości, rozliczanie zawartych umów z wykonawcami
  • przygotowywanie okresowych sprawozdań merytorycznych o stanie realizacji projektu

Nasze oczekiwania:

  • praktyczna znajomość prawa zamówień publicznych i umiejętność koordynacji procesu realizacji zamówienia – od zdefiniowania celu, przez merytoryczne opracowanie dokumentacji, udział w komisjach przetargowych, przez wybór wykonawcy i koordynację współpracy przez cały czas trwania umowy, a także koordynację odbioru zamówienia i rozliczeń
  • min. 3 lata doświadczenia w obszarze komunikacji (w tym: tworzenia strategii marki, prowadzenia działań z zakresu media relations, social media i content marketing)
  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność tworzenia kreatywnego, przejrzystego i ciekawego przekazu oraz doboru odpowiednich kanałów komunikacji, w tym: umiejętność tworzenia różnego rodzaju treści w formie tekstowej oraz umiejętność koordynacji tworzenia treści multimedialnych
  • inwencja, inicjatywa, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność szybkiego zbierania informacji, ich oceny, wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji
  • umiejętność planowania i realizacji złożonych zadań wieloetapowych
  • gotowość do podróży służbowych krajowych i zagranicznych

Oferujemy:

  • nieszablonowe wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji działań komunikacyjnych w Polsce i zagranicą
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań

Naszą misją jest kreowanie pozytywnego wizerunku gospodarczego Polski w świecie.
Jeśli chcesz być jego częścią, szukamy właśnie Ciebie!

Zainteresowany stanowiskiem? Aplikuj!

 

 

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

 

 

Ogłoszenie archiwalne