Ta oferta pracy jest nieaktualna od 24 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

EMEA Accounts Payable Junior Specialist

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • 23.07.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Manpower to globalna firma o prawie 70 letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku Manpower obecny jest od 2001 roku i obecnie posiada prawie 35 oddziałów w całym kraju. Rolą Manpower jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Nasi kandydaci nie ponoszą żadnych opłat, nic nie ryzykują. Mogą za to wiele zyskać - profesjonalne doradztwo oraz wymarzoną pracę.
    Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób na stanowisko:

    EMEA Accounts Payable Junior Specialist

    Miejsce pracy: Warszawa | Numer ref.: APJ/019/ATO

    Our Client is a leading global provider of insurance, annuities and employee benefit programs. Through its subsidiaries and affiliates, our Client holds leading market positions in the United States, Japan, Latin America, East Asia, Europe and the Middle East. We make use of international experience as well as of the employees’ and business partners’ professional approach and commitment.

    Job Location: Warsaw


    Role Value Proposition:


    The EMEA Accounts Payable (AP) Specialist role is a permanent position within the EMEA Procurement function. You will be guided by the EMEA AP Manager and AP Team Lead and will work closely with the Global Procurement Operations team and Regional Heads of Procurement.


    The primary focus for these roles will be to support the AP function in the day-to-day operational success of the function, ensuring the operational excellence of the team and working towards process improvements. The successful candidates will be expected to bring enthusiasm and a strong work ethic with integrity as part of the team.

    These are exciting roles for candidates with varying levels of experience in the AP function and/ or Procurement for individuals with a strong desire to learn and grow in a multi-national environment. You will be provided with the training to learn the technical requirements of the job, working under the supervision of and/ or alongside experienced team members/ leadership.

    Key responsibilities:

    • Invoice processing - PO and NPO invoices/ credit notes
    • Vendor Maintenance
    • Employee Expense handling
    • Support a program of continuous improvement to simplify, standardize and automate the end-to-end AP processes including elimination of waste and use of LEAN techniques
    • Assisting in building a culture of internal customer service excellence
    • Identify opportunities for continuous improvement and be an ambassador for change
    • Building and maintaining relationships with team members, suppliers, banks & management

    Jesteśmy pracodawcą tworzącym sprzyjające warunki zatrudnienia dla osób z niepełnosprawnością.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Zgodnie z obowiązującym prawem nie pobieramy opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.
    Oferta dotyczy pracy stałej
    Agencja zatrudnienia nr 412
    bottomopisopisopisopisopisopisopisopisopis