Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Employer Branding Expert

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 29.08.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Employer Branding Expert
     

    GRUPĘ DOMODI tworzą trzy serwisy: allani.pl, domodi.pl i homebook.pl, które są agregatorami ofert sklepów internetowych. Nasze serwisy odwiedza ponad 15 mln użytkowników miesięcznie. Znajdujemy się w Top 5 e-commerców w Polsce na urządzeniach mobilnych. Tworzymy jedną z największych społeczności wśród polskich marek, jesteśmy wielokrotnym liderem branżowych raportów Sotrendera.

    Jeśli:

    • Posiadasz ugruntowane doświadczenie w kreowaniu i egzekucji strategii Employer Brandingowych
    • Masz na swoim koncie wdrożenia, które możesz nam zaprezentować w swoim portfolio
    • Prowadzisz profile pracodawcy w różnych kanałach, przygotowujesz na nich z lekkością ciekawe treści
    • Dobrze się czujesz zarówno w przygotowywaniu strategii, jak i zarządzaniu projektem i operacyjnym realizowaniu zadań
    • Śledzisz trendy EB, marketingowe, HRowe
    • Myślisz nieszablonowo, wykazujesz inicjatywę, potrafisz zarazić swoją pasją innych
    • Mile widziany background HRowy związany ze znajomością wrocławskiego rynku pracy, lokalnych wydarzeń, branży e-commerce oraz doświadczeń rekrutacyjnych

    Dołącz do Nas
    #WorkHardPlayHard

    Work Hard

    • Posiadamy unikalną kulturę organizacyjną, prowadzimy wiele ciekawych inicjatyw pracowniczych, które czekają na stratega EB, żeby dać się polubić także przez przyszłych pracowników. Będziemy oczekiwali od Ciebie działań, które przybliżą nas do pozycji pracodawcy z wyboru
    • Szukamy wiodącej osoby w obszarze EB, która wraz z team"ami HR oraz Brand & Product Marketingu zdefiniuje EVP firmy i przygotuje strategię komunikacji, która wzmocni wizerunek Grupy Domodi jako pracodawcy
    • Twoja praca będzie polegała przygotowywaniu planu obecności Grupy Domodi na różnych platformach komunikacji i lokalnych wydarzeniach oraz konsekwentnym realizowaniu tego planu
    • Będziesz inicjować i prowadzić projekty oraz kampanie EB, opracowywać ciekawe treści do wybranych kanałów, utrzymywać relacje z partnerami biznesowymi
    • Jako członek HRu będziesz wspierać działania rekrutacyjne, zarówno od strony wizerunkowej, badań candidate experience, jak i prowadzenia własnych projektów rekrutacyjnych
    • Będziesz uczestniczyć także w wewnętrznych projektach związanych z organizacją wydarzeń firmowych i komunikacją wewnętrzną

    Play Hard