Ta oferta pracy jest nieaktualna od 249 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Employer Branding Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 15.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    O Deloitte
     
    Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.
     
    O zespole
     
    Jesteśmy zespołem, który wspiera nie tylko całą organizację, ale też każdego pojedynczego pracownika. Nasze kompetencje i rola obejmują przede wszystkim: selekcję i rekrutację, szkolenia, tworzenie systemów motywacyjnych, budowanie zaangażowania pracowników, rozwój przywództwa, zarządzanie różnorodnością w miejscu pracy. Ważnym elementem działań jest również Employee Well Being.
     
    Nasze kompetencje to również twardy HR. Zajmujemy się wszelkimi działaniami kadrowo – płacowymi: zawieranie umów o pracę, wyliczanie płac, dbałość o to, by wszystkie sprawy formalne pracowników realizowane były zgodnie z prawem pracy i prawem cywilnym, ustalanie i naliczanie urlopów, obsługa odpowiedniego oprogramowania usprawniającego prace administracyjne.
    Employer Branding Manager
    Miejsce pracy: Warszawa

    Obszary odpowiedzialności:

    • Przygotowanie i realizacja strategii umacniania wizerunku pracodawcy;
    • Organizowanie oraz udział w wydarzeniach promujących pracodawcę m.in. targi pracy, konferencje, warsztaty, wydarzenia studenckie etc.;
    • Współpraca z partnerami zewnętrznymi - uczelniami wyższymi, kołami naukowymi oraz organizacjami studenckimi w celu umacniania marki firmy, jako pracodawcy;
    • Planowanie i prowadzenie efektywnej komunikacji z rynkiem pracy, w tym dedykowane akcje komunikacyjne wspierające rekrutację (przede wszystkim online);
    • Koordynowanie Programu Ambasadorskiego;
    • Współpraca z zespołem Marketingu i PR oraz zespołem Komunikacji Wewnętrznej firmy;
    • Współpraca z wyspecjalizowanymi firmami i agencjami zewnętrznymi przy projektowaniu i budowaniu kampanii employer brandingowych;
    • Planowanie i realizacja kampanii i innych form obecności firmy, jako pracodawcy w mediach społecznościowych;
    • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem.

    Kwalifikacje i doświadczenie:

    • Minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, potwierdzone konkretnymi sukcesami w umacnianiu marki pracodawcy na rynku;
    • Znajomość nowoczesnych metod i narzędzi budowania wizerunku pracodawcy;
    • Doświadczenie w planowaniu i przeprowadzaniu kampanii komunikacyjnych/rekrutacyjnych w mediach społecznościowych i off-line;
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętność budowania relacji;
    • Umiejętność zarządzania zespołem i pracy w zespole;
    • Dobra organizacja pracy własnej i zespołu;
    • Orientacja na rezultat;
    • Kreatywność i pro aktywność;
    • Energia, pozytywne myślenie i entuzjazm do działania;
    • Dobra znajomość języka angielskiego;
    • Dobra znajomość zasad, technik i narzędzi marketingu internetowego;
    • Dobra znajomość MS Office.

    Co oferujemy:

    • Ciekawą pracę w międzynarodowym i dynamicznym środowisku;
    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych kompetencji;
    • Benefity takie jak ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, kawiarnia i siłownia w biurze;
    • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i szkoleń.