Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Cyfrowa Foto Sp. z.o.o.

Employer Branding Specialist - Project Manager

Cyfrowa Foto Sp. z.o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Zaczernie (pow. rzeszowski), podkarpackie

  • Ważna jeszcze 5 dni
    do: 12 sie 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Colorland.Team to grupa firm i marek, które działają w obszarze druku cyfrowego, fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa. Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje.

Do tej pory koncentrowaliśmy się głównie na działaniach marketingowych związanych z brandami sprzedażowymi. Kilka miesięcy temu podjęliśmy decyzję o konieczności realizacji ważnych celów strategicznych dotyczących marki pracodawcy. Jeśli jesteś ekspertem w zakresie EB, doceniającym pracę projektową i chcesz z nami kreować wizerunek marki pracodawcy, zapraszamy do aplikowania

Employer Branding Specialist - Project Manager

Zakres obowiązków:

  • stworzenie strategii wizerunkowej i tożsamościowej marki pracodawcy oraz skuteczna realizacja tej strategii
  • poprowadzenie projektu rebrandingowego marki pracodawcy skierowanego zarówno do wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz
  • projektowanie i koordynacja działań w zakresie budowania EVP (Employee Value Proposition)
  • uczestnictwo w projektach związanych z budowaniem kultury organizacyjnej
  • tworzenie i realizacja strategii komunikacji zewnętrznej (w tym między innymi prowadzenie oraz moderowanie kanałów społecznościowych dla marki pracodawcy)
  • samodzielne zarządzanie stroną www (marka pracodawcy)
  • aktywne uczestnictwo w procesie budowania komunikacji wewnętrznej oraz Employee Experience
  • samodzielne tworzenie i realizacja kampanii PR, EB dla marki pracodawcy samodzielne tworzenie angażujących tekstów (social media, strona www, artykuły, notki prasowe, wywiady itp.)
  • inicjowanie i koordynowanie działań związanych z tworzeniem materiałów wizerunkowych, w tym ścisła współpraca z grafikami, fotografami, filmowcami, programistami itp.
  • inicjowanie, a następnie angażowanie pracowników w aktywności budujące naszą zespołową tożsamość opartą na kluczowych wartościach organizacji - pasja, współpraca, emocje-piękno, rozwój
  • współorganizacja eventów wewnętrznych jak i zewnętrznych (m.in. targi pracy, konferencje, wywiady, tematyczne wydarzenia wewnątrzfirmowe, dni otwarte itp.)
  • współpraca z instytucjami, uczelniami, szkołami oraz firmami zewnętrznymi w zakresie employer brandingu
  • aktywne kreowanie współpracy z mediami

Kluczowe wymagania:

  • min.3 letnie doświadczenie w obszarze Employer Brandingu
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów EB, PR, marketingowych lub eventowych
  • doskonała znajomość narzędzi i kanałów social media (m.in. FB, LinkedIn, IG, YT)
  • znajomość zasad i umiejętność samodzielnego tworzenia angażujących tekstów PR-owych oraz employer brandingowych
  • znajomość narzędzi do analityki internetowej i social mediowej: Google Analytics, Sotrender, Sentione, Brand24, itp
  • doskonała znajomość rynku mediowego z kategorii Employer Brandingu, dodatkowym atutem będzie rozbudowana własna sieć kontaktów
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu “małych” warsztatów inspiracyjnych, kreatywnych, sesji facylitacyjnych
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2  

Zapewniamy:

  • pracę w organizacji, która świadomie i z pełną odpowiedzialnością chce realizować ambitne i angażujące projekty EB
  • odpowiedzialność i samodzielność w kreowaniu wizji pracodawcy nie tylko na rynku lokalnym
  • możliwość realizowania własnych autorskich pomysłów
  • dostęp do wiedzy i ekspertów z obszarów m.in. digital marketingu
  • możliwość dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem, ale także czerpania od innych
  • pracę z celami oraz projektami w organizacji przekonanej o ważności kultury organizacyjnej i wartości (pasja, współpraca, emocje-piękno, rozwój)
  • gwarancja stałego rozwoju
  • i oczywiście stałą współpracę w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów, elastyczne godziny pracy itd. (o tym w szczegółach już na spotkaniu)  
Proces rekrutacji jest kilkuetapowy. Pierwsza rozmowa rekrutacyjna odbędzie się zdalnie. Chcemy także sprawdzić w praktyce wybrane kompetencje poprzez wykonanie krótkich zadań. Jeśli posiadasz w swoim portfolio własne artykuły, notki prasowe, wywiady, projekty postów oraz kampanii EB w mediach społecznościowych lub efekty prowadzonych projektów EB, z ogromną przyjemnością zapoznamy się z nimi.  
      
Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Colorland.Team to grupa firm i marek, które działają w obszarze druku cyfrowego, fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa. Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje.

Do tej pory koncentrowaliśmy się głównie na działaniach marketingowych związanych z brandami sprzedażowymi. Kilka miesięcy temu podjęliśmy decyzję o konieczności realizacji ważnych celów strategicznych dotyczących marki pracodawcy. Jeśli jesteś ekspertem w zakresie EB, doceniającym pracę projektową i chcesz z nami kreować wizerunek marki pracodawcy, zapraszamy do aplikowania
Employer Branding Specialist - Project Manager

Zakres obowiązków:

  • stworzenie strategii wizerunkowej i tożsamościowej marki pracodawcy oraz skuteczna realizacja tej strategii
  • poprowadzenie projektu rebrandingowego marki pracodawcy skierowanego zarówno do wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz
  • projektowanie i koordynacja działań w zakresie budowania EVP (Employee Value Proposition)
  • uczestnictwo w projektach związanych z budowaniem kultury organizacyjnej
  • tworzenie i realizacja strategii komunikacji zewnętrznej (w tym między innymi prowadzenie oraz moderowanie kanałów społecznościowych dla marki pracodawcy)
  • samodzielne zarządzanie stroną www (marka pracodawcy)
  • aktywne uczestnictwo w procesie budowania komunikacji wewnętrznej oraz Employee Experience
  • samodzielne tworzenie i realizacja kampanii PR, EB dla marki pracodawcy samodzielne tworzenie angażujących tekstów (social media, strona www, artykuły, notki prasowe, wywiady itp.)
  • inicjowanie i koordynowanie działań związanych z tworzeniem materiałów wizerunkowych, w tym ścisła współpraca z grafikami, fotografami, filmowcami, programistami itp.
  • inicjowanie, a następnie angażowanie pracowników w aktywności budujące naszą zespołową tożsamość opartą na kluczowych wartościach organizacji - pasja, współpraca, emocje-piękno, rozwój
  • współorganizacja eventów wewnętrznych jak i zewnętrznych (m.in. targi pracy, konferencje, wywiady, tematyczne wydarzenia wewnątrzfirmowe, dni otwarte itp.)
  • współpraca z instytucjami, uczelniami, szkołami oraz firmami zewnętrznymi w zakresie employer brandingu
  • aktywne kreowanie współpracy z mediami

Kluczowe wymagania:

  • min.3 letnie doświadczenie w obszarze Employer Brandingu
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów EB, PR, marketingowych lub eventowych
  • doskonała znajomość narzędzi i kanałów social media (m.in. FB, LinkedIn, IG, YT)
  • znajomość zasad i umiejętność samodzielnego tworzenia angażujących tekstów PR-owych oraz employer brandingowych
  • znajomość narzędzi do analityki internetowej i social mediowej: Google Analytics, Sotrender, Sentione, Brand24, itp
  • doskonała znajomość rynku mediowego z kategorii Employer Brandingu, dodatkowym atutem będzie rozbudowana własna sieć kontaktów
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu “małych” warsztatów inspiracyjnych, kreatywnych, sesji facylitacyjnych
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2  

Zapewniamy:

  • pracę w organizacji, która świadomie i z pełną odpowiedzialnością chce realizować ambitne i angażujące projekty EB
  • odpowiedzialność i samodzielność w kreowaniu wizji pracodawcy nie tylko na rynku lokalnym
  • możliwość realizowania własnych autorskich pomysłów
  • dostęp do wiedzy i ekspertów z obszarów m.in. digital marketingu
  • możliwość dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem, ale także czerpania od innych
  • pracę z celami oraz projektami w organizacji przekonanej o ważności kultury organizacyjnej i wartości (pasja, współpraca, emocje-piękno, rozwój)
  • gwarancja stałego rozwoju
  • i oczywiście stałą współpracę w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów, elastyczne godziny pracy itd. (o tym w szczegółach już na spotkaniu)  
Proces rekrutacji jest kilkuetapowy. Pierwsza rozmowa rekrutacyjna odbędzie się zdalnie. Chcemy także sprawdzić w praktyce wybrane kompetencje poprzez wykonanie krótkich zadań. Jeśli posiadasz w swoim portfolio własne artykuły, notki prasowe, wywiady, projekty postów oraz kampanii EB w mediach społecznościowych lub efekty prowadzonych projektów EB, z ogromną przyjemnością zapoznamy się z nimi.  
      
Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne