Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2017

    The Salesforce Configuration Analyst position is a part of the Global Salesforce organization and is responsible for ongoing support and new configuration requests specific to PwC’s Salesforce implementation. Responsible typically for tasks...

  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2017

    The position is a part of our IT Global Information Team and is responsible for ongoing support and enhancements to PwC’s Report and Analytics solution implementation. Responsible for tasks including incident resolution and request fulfillment,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.09.2017

    The IT Service Desk delivers exceptional IT support to all departments across all our company sites. Reporting in to the IT Manager, you will be primarily based at our Warsaw office but occasionally undertake travel to other internal sites...

  • Warszawa, mazowieckie 17.09.2017

    Key Responsibilities: Administering of users and computers in Active Directory Supporting of End Users – hardware and software (in-person and remotely) Troubleshooting and resolving user’s issues Identifying and tracking of End User’s hardware...

  • Warszawa, mazowieckie 16.09.2017

    As one of the first to join our new IT Global Delivery Centre, you will have the perfect opportunity to see how your integration skills impact on our operating environment – specifically focusing on Mulesoft application integrations with...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.09.2017

    Role/Purpose: Technical Support Engineer will be a part of a team that is a single point of contact for the efficient resolution of end-user technical problems, service requests and assisting sales department with technical know-how in preparing...

  • Warszawa, mazowieckie 12.09.2017

    Tasks: Respond to Service Desk phone calls in English Log IT issues, categorize, prioritize and analyze them Resolve end-user issues or escalate to relevant assignment groups as appropriate according to standardized procedures ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    end-user support it specialist - Warszawa

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 05.09.2017

    Junior Tech Support Engineer role will: Combine technical knowledge with customer facing skills. The scope of the work will vary depending on the level of technical input needed to support products and services and to respond effectively to...

  • Warszawa, mazowieckie 04.09.2017

    We are creating SAP & IT competency center (GSO) providing IT services to Deutsche Telekom in Europe - a place full of ambitious people, creative ideas and positive energy. ...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się