Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do SGS Polska Sp. z o.o. z siedzibą w: Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Environmental Products Development Manager

SGS

  • pomorskie

    pomorskie
  • ważna jeszcze 17 dni
    do: 10 cze 2022
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

  • rozwój usług związanych ze środowiskiem, w tym m.in.:

  • certyfikacja systemów zarządzania środowiskowego (ISO 14001)

  • ślad węglowy (CF), ocena cyklu życia produktu (LCA), deklaracja środowiskowa produktu (EPD)

  • audyty środowiskowe

  • certyfikacja ekologicznych budynków (LEED, BREEAM, Green Building)

  • prowadzenie wybranych usług

  • wprowadzanie nowych produktów

  • analiza sprzedaży

  • współudział w organizacji szkoleń / spotkań / konferencji

  • badanie rynku pod kątem usług środowiskowych oraz doskonalenie istniejących

  • współpraca z organizacjami pozarządowymi

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe związane z ochroną środowiska, chemią, lub pokrewne

  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony środowiska i/lub zarządzania energią

  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z rozwojem produktu

  • znajomość norm ISO 14001 i/lub ISO 14064, ISO 14067, ISO 50001 poparta doświadczeniem zawodowym i/lub certyfikatem ze szkolenia audytora wiodącego

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • łatwość nawiązywania kontaktów, aktywność, dobra organizacja pracy, umiejętność wyznaczania celów oraz kreatywność

  • prawo jazdy kategorii B

  • biegła obsługa komputera i narzędzi MS Office

Mile widziane

  • zatwierdzenie na auditora ISO 14001, ISO 50001

  • znajomość rynku certyfikacji systemów zarządzania (ISO, EN, PN) będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • ciekawą i rozwojową pracę w firmie będącej liderem na rynku światowym

  • przyjazną atmosferę w zespole

  • różnorodne szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego

  • konkurencyjne wynagrodzenie

  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych

  • samochód służbowy oraz nowoczesne narzędzia pracy

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

Osoby zainteresowane powyższą ofertą zachęcamy do aplikowania przez kliknięcie przycisku "aplikuj" i wysłanie cv w języku polskim.

SGS

Firma SGS jest światowym liderem w dziedzinie kontroli, weryfikacji, testowania i certyfikacji. Jesteśmy uznawani za światowy wzorzec w dziedzinie jakości i rzetelności. Prowadzimy sieć ponad 2600 oddziałów i laboratoriów na całym świecie, które zatrudniają ponad 96 000 pracowników.

Przewiń do profilu firmy