prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyEvent Manager
Bank Millennium S.A.
- Stanisława Żaryna 2A, Mokotów, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Bank Millennium S.A.
Stanisława Żaryna 2A
Mokotów
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Planowanie i zarządzanie projektami eventowymi – konferencje offline, online oraz hybrydowe, a także webinary, transmisje live/online, spotkania, gale i imprezy okolicznościowe (również w cyklach)
Przygotowywanie propozycji koncepcji eventów – scenariusza, lokalizacji, atrakcji, świadczeń w trakcie wydarzenia
Opracowywanie i odpowiedzialność za budżet projektów
Przygotowywanie i bieżąca obsługa komunikacji z uczestnikami eventów
Codzienna współpraca z agencją eventową
Współpraca z partnerami zewnętrznymi – m.in. hotele, artyści/impresariaty, dostawcy cateringu, podwykonawcy i dostawcy usług około-eventowych
Przygotowywanie umów z podwykonawcami
Współpraca z różnymi klientami wewnętrznymi, również bezpośrednia z zarządem
Obecność na evencie i czuwanie nad przebiegiem całego wydarzenia – odpowiedzialność za realizację przyjętych założeń i budżetu
Nasze wymagania
Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku odpowiedzialnym za organizację eventów
Bardzo dobra znajomość branży eventowej: technika, scenografia, nagłośnienie, oświetlenie, współpraca z artystami
Umiejętność tworzenia briefów, negocjacji warunków i umów z partnerami zewnętrznymi
Dobra organizacja pracy i zdolność prowadzenia kilku projektów równolegle
Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych
Samodzielność w działaniu i kreatywność
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, głównie PowerPoint i Excel
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Prawo jazdy kat. B
To oferujemy
Umowę o pracę oraz system premii kwartalnej
Pakiet prywatnej opieki medycznej
Dostęp do platformy kafeteryjnej oraz możliwość skorzystania z wielu świadczeń
Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na życie
Pracę w Departamencie Komunikacji Marketingowej w centrali w Warszawie
Atrakcyjną lokalizację biura, nieopodal stacji Metra Pole Mokotowskie
Kreatywną, pełną wyzwań pracę z możliwością wykazania się inicjatywą w realizacji zadań
Zawodową stabilizację
Bezpieczne i elastyczne warunki pracy - praca w systemie hybrydowym
Benefity
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
kawa / herbata
dodatkowe świadczenia socjalne
inicjatywy dobroczynne
Dziękując za Państwa zainteresowanie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Jeżeli nasza oferta jest dla Państwa interesująca prosimy o przesłanie aplikacji poprzez przycisk Aplikuj.
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.
Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!