Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Kraków, małopolskie 20.09.2018

    Co będziesz robić? Na początku pracy każdemu zapewniamy szkolenie wstępne, które przygotowuje do pracy, nawet jeśli nie masz podobnego doświadczenia. Odpowiadać na pytania klientów dotyczące prostszych zagadnień związanych z użytkowaniem...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Herbalife Nutrition Global Business Services The role: In this customer service orientated position you will support and cover our Office Coordinator and Receptionist. You will act as a first point of contact for the company, assist with...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Za co będziesz odpowiedzialny/a? prowadzenie sekretariatu oraz kompleksowe wykonywanie prac administracyjnych związanych z działalnością firmy we współpracy z Kierownikiem Biura utrzymywanie kontaktów z dostawcami i klientami wsparcie pracy...

  • Skawina, małopolskie 18.09.2018

    Zakres zadań: bieżąca obsługa biura Zarządu spółki; koordynowanie obiegu informacji oraz dokumentów pomiędzy poszczególnymi spółkami i działami; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą zarówno tradycyjną jak i mailową; obsługa...

  • Kraków, małopolskie 18.09.2018

    Your role When did you achieve your life’s best work? Maybe it’s still to come! As the HR/ Office Assistant, you will focus on providing the best possible experience for employees, candidates, and visitors to Talixo Kraków office. The ability to...

  • Grojec (pow. chrzanowski), małopolskie 17.09.2018

    Obowiązki: Obsługa sekretariatu i prowadzenie spraw administracyjnych, Organizacja i obsługa spotkań służbowych, Dbanie o wizerunek i wygląd biura, Przyjmowanie i zarządzanie przepływem korespondencji, Dbałość o właściwy obieg dokumentów oraz...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    executive assistant - małopolskie

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 17.09.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację bieżących spraw administracyjno – biurowych na potrzeby Biura Zarządu. ...

  • Kraków, małopolskie 17.09.2018

    Oferujemy: umowę o pracę pracę w dynamicznym, młodym środowisku, w prężnie rozwijającej się, wiodącej międzynarodowej firmie szkoleniowej możliwość rozwoju osobistego wyjątkową atmosferę pracy pełen pakiet szkoleń Obowiązki: bezpośredni,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.09.2018

    Executive Assistant Proactively manage email where agreed. Flag emails requiring action, categorise, respond to some emails / delegate to key team members where appropriate and to the extent agreed with each member of the Global Leadership team....

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Kraków, małopolskie 16.09.2018

    Zadania na stanowisku: Odpowiedzialność za organizację pracy i prawidłowe funkcjonowanie biura Zarządu Sporządzenie dokumentów i pism Wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz firmy...

  • Kraków, małopolskie 14.09.2018

    Opis stanowiska: kompleksowa obsługa biura, w tym korespondencji zarządzanie przepływem informacji i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dokonywanie zakupów biurowych oraz obsługa sprzętów biurowych nadzór nad powierzoną dokumentacją i jej...

  • Kraków, małopolskie 14.09.2018

    Poszukujemy osób z różnym zapleczem zawodowym, zarówno osoby bez doświadczeń, jak i wykwalifikownych pracowników. Zakres obowiazków obejmuje: Aministrowanie danymi kadrowo-płacowych Współpracę telefoniczną i mailową z firmami zagranicznymi Nadzór...

  • Kraków, małopolskie 14.09.2018

    Scope of work / responsibilities: Manage and oversee helpdesk/functional suppport process, Able to document admininstration processes, Prepare communication, Monitor adherence to deadlines. ...

  • Kraków, małopolskie 14.09.2018

    Zadania na oferowanym stanowisku: Prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Oddziału, Organizacja spotkań, Koordynacja przepływu dokumentacji, Rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Dekretacja oraz wysyłanie...

  • Kraków, małopolskie 13.09.2018

    Zakres obowiązków: obsługa asystencja Zarządu i biura spółki, nadzór na obiegiem dokumentów i korespondencji zewnętrznej, zarządzanie dostawami materiałów i usług administracyjnych, prowadzenie archiwum dokumentów, organizację wysyłek. ...

  • o firmie

    Kraków, Skawina, małopolskie 13.09.2018

    Miejsce pracy: Kraków lub Czeladź Główne zadania na stanowisku: koordynacja działań prowadzonych w Regionie, w tym prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Regionu, weryfikacja dokumentów dostarczonych przez Klientów, koniecznych do zawarcia umów...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 13.09.2018

    Forma umowy: umowa na zastępstwo Miejsce pracy: Kraków/Centrala Obowiązki: Prowadzenie sekretariatu Dyrekcji / Zarządu Spółki poprzez obsługę kancelaryjną, prowadzenie terminarzy, przyjmowanie gości i interesantów oraz organizację wyposażenia...

  • Kraków, małopolskie 12.09.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: Nadzór nad obiegiem dokumentów, ich administrowanie oraz archiwizowanie; Redagowanie pism, tekstów kierowanych do klienta, jak również do zewnętrznych instytucji; Prowadzenie korespondencji handlowej z klientem...

  • Kraków, małopolskie 12.09.2018

    Opis stanowiska: Wsparcie zespołu sprzedażowego w codziennych zadaniach Przygotowywanie dokumentacji do umów Prowadzenie kalendarza spotkań z klientami Nadzór na korespondencją z klientami, przekazywanie dokumentów do Kancelarii Notarialnej...

  • Kraków, małopolskie 11.09.2018

    Opis stanowiska: sporządzenie analiz i raportów wynikających z realizacji zadań administracja dokumentacją w projekcie (obsługa dokumentacji, weryfikację dokumentacji, harmonogramowanie, przepływ informacji) realizacja zadań związanych z odbiorem...

  • Kraków, małopolskie 11.09.2018

    W Nowodworski Estates będziesz: wspierać bieżącą działalność oddziału firmy, obsługiwać recepcję biura, udzielać informacji telefonicznych i mailowych, obsługiwać Klientów i Gości odwiedzających oddział, obsługiwać i pozyskiwać Klientów przez...

  • Kraków, małopolskie 05.09.2018

    Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego Bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów Zaangażowanie, rzetelność, podzielność uwagi, umiejętność pracy w zespole...

  • o firmie

    Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 23.08.2018

    Zadania: Wsparcie w bieżących zadaniach Dyrektora działu eksportu, Wykonywanie samodzielnych projektów zleconych przez przełożonego, Prowadzenie terminarza spotkań, Prowadzenie rejestrów dokumentów oraz ich archiwizacja, Zarządzanie obiegiem...