Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Executive Assistant / Asystent Biura Zarządu

BNI Poland Sp. z o. o.

  • Chłodna 51, Wola, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Szukamy wielu kandydatów

BNI Poland Sp. z o. o.

Chłodna 51

Wola

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • realizacja bieżących zadań wspierających codzienną pracę Prezesa Zarządu oraz pomoc podczas prowadzonych projektów,

  • dbanie o prawidłowy obieg informacji,

  • prowadzenie kalendarza i grafiku Prezesa Zarządu,

  • wsparcie przy planowaniu podróży służbowych,

  • organizowanie i koordynowanie globalnych i lokalnych spotkań (wewnętrznych oraz zewnętrznych),

  • opracowywanie prezentacji biznesowych z wykorzystaniem PowerPoint,

  • przygotowywanie agendy oraz notatek po spotkaniach (w języku polskim lub angielskim),

  • zbieranie danych oraz przygotowywanie analiz, zestawień, dokumentów oraz formatowanie i tłumaczenie tekstów,

  • współpraca z global management podczas realizacji wspólnych projektów.

Nasze wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • dobra organizacja pracy,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • wysoka kultura osobista,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,

  • dokładność, samodzielność i dbałość o terminowość wykonywanych zadań,

  • umiejętność nadawania priorytetów, dobra organizacja własnej pracy,

  • otwartość na zmiany i swobodne odnajdywaniu się w dynamicznym środowisku.

To oferujemy

  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i prezentowanych kompetencji,

  • dobrej klasy narzędzia pracy i benefity: laptop, telefon, Luxmed, Multisport,

  • odpowiedzialne stanowisko z jasno określonymi celami,

  • nieograniczone możliwości rozwoju: dostęp do szkoleń, platformy e-learningowej BNI University, firmowej biblioteki oraz mentorów i ekspertów BNI,

  • komfortową przestrzeń biurową w centrum miasta.

BNI Poland Sp. z o. o.

Jesteśmy największą organizacją szkolącą Przedsiębiorców jak rozwijać biznes przez rekomendacje. Początki BNI w Polsce sięgają 2006 roku. Od tamtej pory Przedsiębiorcy, w ponad 20 miastach w Polsce, spotykają się, aby wymieniać wiedzę i doświadczenie oraz rozwijać własne firmy. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Członkowie BNI przekazali sobie 103 tys. rekomendacji, które przełożyły się na 616 mln zł. ich dodatkowego przychodu.

Ciągle się rozwijamy! Tylko w 2021 roku zatrudniliśmy około 100 Pracowników/Współpracowników w 6 miastach w Polsce. Nasza siedziba zlokalizowana jest na 38. piętrze jednego z najbardziej rozpoznawalnych budynków w centrum Warszawy, co daje możliwość podziwiania pięknego widoku na panoramę Warszawy oraz poszerzania horyzontów. Jedną z naszych najważniejszych wartości jest Nauka przez całe życie, do czego zachęcamy wszystkich Pracowników/Współpracowników poprzez działania wewnątrz organizacji.

Przewiń do profilu firmy