Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Executive Assistant / Personal Assistant to CEO

Klient Pracuj.pl

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna

Rekrutujemy dla

Praca bywa ciekawa albo nie.

Ta jest wyjątkowa

Obejmij stanowisko osobistej asystentki/asystenta człowieka, który zajmuje się zarówno prowadzeniem biznesu, jak i podróżowaniem, aktywnością w obszarze inicjatyw społecznych oraz rozwojem osobistym.

Świat jest wielki i szeroki, ale wyzwanie to z niego korzystać oraz umieć go zmieniać na lepszy.

Biorąc udział w tej rekrutacji musisz podpisać się pod tym stwierdzeniem dwiema rękoma - bo taki też będzie Twój zakres obowiązków.

Twój zakres obowiązków

Czym głównie miałbyś/miałabyś się zajmować?

• organizacją komunikacji swojego szefa z obszarem prowadzonego przez niego biznesu, organizacją spotkań, wideokonferencji, współpracą z działami firmy, prowadzeniem kalendarza, załatwianiem spraw urzędowych - również poza granicami Polski

• wsparciem codziennych czynności związanych z: zaopatrzeniem w artykuły, organizacją spotkań prywatnych, kontrolą stanu zdrowia, codziennymi czynnościami związanymi z rozwijaniem zainteresowań, aktywnością fizyczna i kulturalną – tzw. codzienna logistyka

• kompleksową organizacją podróży (w tym opracowaniem: planu podróży, listy interesujących miejsc i wydarzeń, współpracą z lokalnymi przewodnikami), poszukiwaniem spełniającymi dane standardy miejsc noclegowych i środków komunikacji, weryfikacją poziomu jakości wyżej wspomnianych – również osobiście, zapewnieniem niezbędnej infrastruktury i wsparcia przy dłuższych pobytach zgodnie z przepisami obowiązującymi w danym rejonie świata

• pozyskiwaniem informacji o niezbędnych usługach (np. czartery/najem sprzętu, przewozy, przesyłki, wydarzenia kulturalne oraz usługi towarzyszące). Późniejsza koordynacja i kontrola wykonywania ww. zadań

• aktywnym wsparciem prywatnych procesów zakupowych

• przejęciem odpowiedzialności za wzrost zaangażowania we współpracę z organizacjami pozarządowymi: wspierającymi demokrację, społeczeństwo obywatelskie, oraz inicjatywami charytatywnymi. Pozyskiwanie niezbędnych informacji, pomoc przy wyborze, wsparciu finansowym i rozwoju

• pozyskiwaniem informacji oraz przygotowaniem opracowań w zleconym zakresie np. dane statystyczne, obowiązujące uregulowania – obszar Polski, jak i innych krajów UE. Czynności wykonywane osobiście, poprzez osoby zatrudnione w firmie, bądź wybranych zleceniobiorców czy organizacje

• zarządzaniem i obsługą czynności związanych z administrowaniem nieruchomościami (dokumenty formalne, płatności, koordynacja i kontrola zadań wykonywanych przez inne osoby i podwykonawców)

Ponadto w ramach Twoich obowiązków mogą znaleźć się inne zadania o większych lub mniejszych priorytetach.

Wymagania pracodawcy

• prawo jazdy kat. B

• biegła znajomość języka angielskiego

• wysoka kultura osobista

• umiejętność pracy pod presją czasu

Dodatkowo, czym powinnaś/powinieneś się wyróżniać?

Wielozadaniowością, otwartym umysłem, kreatywnością i dyskrecją. Musisz być dyspozycyjny(a), znać biegle język angielski i umieć pracować „w tle”. Dodatkowym atutem będzie praktyczne doświadczenie w branży turystycznej lub na podobnym stanowisku oraz zdolność załatwiania rzeczy na pozór niemożliwych😊

Pracodawca oferuje

Stabilną i ciekawą pracę, w ramach której poznasz wiele interesujących miejsc, ludzi i zagadnień. Elastyczne godziny pracy, motywujące wynagrodzenie, samodzielność w działaniu, komfortowe narzędzia oraz środki na realizację zadań.

Etapy rekrutacji
1

Nasi rekruterzy dokonają wstępnej selekcji Twojego CV

2

Mailowo zapytamy Cię o zgodę na przekazanie CV do Pracodawcy

3

Sprawdź: mail od nas może wpaść do Twojego SPAMU

4

Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do Pracodawcy

5

Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV

6

Jeżeli Pracodawca będzie na TAK, skontaktuje się z Tobą