Oferta pracy

Executive Assistant

Kronospan Polska Sp. z o.o.

Kronospan Polska Sp. z o.o.

Ludwika Waryńskiego 1

Szczecinek

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację napływającej korespondencji (e-mail i poczta tradycyjna).

  • Gromadzenie i przetwarzanie informacji potrzebnych do przygotowania protokołów, raportów oraz innych dokumentów.

  • Sporządzanie dokumentacji na spotkania wewnętrzne i zewnętrzne.

  • Asystowanie CEO w codziennych obowiązkach administracyjnych, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie złożonych i szczegółowych planów podróży oraz dokumentacji.

  • Ścisła współpraca z kierownictwem oraz klientem zewnętrznym.

  • Uczestnictwo w wyjazdach służbowych na terenie kraju i za granicą.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku.

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny.

  • Gotowość do częstych podróży służbowych i elastyczność w zakresie czasu pracy.

  • Wykształcenie wyższe – najlepiej zarządzanie, ekonomia, prawo lub filologia angielska albo rosyjska.

  • Umiejętność analizowania problemu i generowania rozwiązań, koncentracja na realizacji zadań.

  • Dobra znajomość pakietu MS Office.

  • Odwaga i chęć do podejmowania nowych wyzwań.

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z nagrodą za wyniki.

  • Objęcie odpowiedzialnego stanowiska w firmie będącej liderem w swojej branży.

  • Dynamiczne środowisko pracy z odpowiednimi narzędziami do wykonywania obowiązków.

  • Silne wsparcie kierownictwa wyższego szczebla.

  • Wsparcie mentora w trakcie procesu wdrożenia.

  • Możliwość szybkiego awansu dla wyróżniających się pracowników.

  • Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Kronospan Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy wiodącym producentem płyt drewnopochodnych z 125-letnią historią sukcesu, posiadającym ponad 50 zakładów na całym świecie. Jako biznes stawiamy na ciągły rozwój i obecnie realizujemy nowe projekty w obszarze produkcji, logistyki i sprzedaży. Naszym celem jest dalsza ekspansja zarówno rynku krajowego, jak i eksportowego, poprzez oferowanie najnowszych osiągnięć w portfolio produktowym. Dlatego poszukujemy kompetentnych menedżerów i specjalistów, których cechuje pasja i ambicja w dążeniu do osiągania założonych celów.

Przewiń do profilu firmy