dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyExecutive Assistant
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- kontrakt B2B
- pełny etat
- asystent
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Twój zakres obowiązków
Organizujesz kalendarz zarządu - będziesz odpowiadać za koordynację czasu pracy, przygotowanie spotkań biznesowych oraz podróży służbowych w Polsce i za granicą
Bierzesz udział w kluczowych spotkaniach zarządu, przygotowujesz materiały i minutki ze spotkań
Organizujesz eventy i imprezy ogólnofirmowe, przeprowadzasz analizę rynku, proponujesz rozwiązania i kontaktujesz się z dostawcami
Dbasz o najwyższy standard wyposażenia biur w VCC
Kontrolujesz procedury i koszty związane z powierzchnią biurową
Koordynujesz umowy i inne dokumenty dla zarządu i kluczowych dyrektorów, zarządzasz obiegiem dokumentacji
Nasze wymagania
Doświadczenie w pracy z klientami - bardzo cenne jest dla nas samodzielne działanie i profesjonalizm, poparte doświadczeniem w obsłudze klienta.
Biegła znajomość języka angielskiego (C1)
Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymania dobrych relacji
Kreatywność w działaniu i nastawienie ‘’can do’’
Estetyka pracy i dbałość o szczegóły
Umiejętność sprawnego rozplanowania czasu pracy
Sprawne działanie pod presją czasu
Samodzielność i terminowość w realizacji zadań
Umiejętności analityczne i dobra znajomość pakietu Office
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
Wynagrodzenie podstawowe + system motywacyjny
Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
owoce
spotkania integracyjne
firmowa biblioteka
brak dress code’u
gry wideo w pracy
kawa / herbata
napoje
strefa relaksu
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1500 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.