Logo Pracuj.pl

Executive Assistant

Voice Contact Center Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Organizujesz kalendarz zarządu - będziesz odpowiadać za koordynację czasu pracy, przygotowanie spotkań biznesowych oraz podróży służbowych w Polsce i za granicą

  • Bierzesz udział w kluczowych spotkaniach zarządu, przygotowujesz materiały i minutki ze spotkań

  • Organizujesz eventy i imprezy ogólnofirmowe, przeprowadzasz analizę rynku, proponujesz rozwiązania i kontaktujesz się z dostawcami

  • Dbasz o najwyższy standard wyposażenia biur w VCC

  • Kontrolujesz procedury i koszty związane z powierzchnią biurową

  • Koordynujesz umowy i inne dokumenty dla zarządu i kluczowych dyrektorów, zarządzasz obiegiem dokumentacji

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy z klientami - bardzo cenne jest dla nas samodzielne działanie i profesjonalizm, poparte doświadczeniem w obsłudze klienta.

  • Biegła znajomość języka angielskiego (C1)

  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymania dobrych relacji

  • Kreatywność w działaniu i nastawienie ‘’can do’’

  • Estetyka pracy i dbałość o szczegóły

  • Umiejętność sprawnego rozplanowania czasu pracy

  • Sprawne działanie pod presją czasu

  • Samodzielność i terminowość w realizacji zadań

  • Umiejętności analityczne i dobra znajomość pakietu Office

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B

  • Wynagrodzenie podstawowe + system motywacyjny

  • Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń

  • Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy

  • Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu

  • konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1500 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Przewiń do profilu firmy