Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Metzink sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Jana Czochralskiego 4, 61-248 Poznań, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]

 

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Export Area Manager - Rynek niemiecki

Metzink Sp. z o.o.O firmie

4 20010 000 brutto / mies.
  • Jana Czochralskiego 4
    Poznań, wielkopolskie
  • Ważna jeszcze 25 dni
    do: 19 sie 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

Metzink Sp. z o.o.

Jana Czochralskiego 4

Poznań

Metzink Sp. z o.o.

Firma o zasięgu europejskim specjalizująca się zarówno w prostych, jak i trudnych technicznie projektach. Wykonujemy panele dachowe jaki i elewacyjne a także elementy gotowe do montażu. W naszej ofercie znajdują się pełne komplety orynnowań i ich elementów, blachy w rolkach i arkuszach oraz wiele innych produktów w segmencie pokryć dachowych. 

Export Area Manager - Rynek niemiecki

Miejsce pracy: Poznań

Opis stanowiska:

  • profesjonalna obsługa Klienta
  • aktywne pozyskiwanie klientów oraz nawiązywanie efektywnych i długotrwałych relacji
  • zarządzanie sprzedażą w podległym terenie
  • monitorowanie rynku: branży, klientów, konkurencji
  • przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych
  • przygotowywanie ofert, warunków współpracy, prowadzenie negocjacji i dokumentacji sprzedażowej
  • zarządzanie relacjami z klientami poprzez spotkania, kontrolę jakości bieżącej obsługi, reagowanie na potrzeby
  •  współodpowiedzialność wraz z Dyrektorem za ustalanie strategii sprzedaży, strategii marketingowej
  • nadzór nad należnościami
  • budowanie wizerunku marki i firmy

Wymagania:

  • umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
  • samodzielność i inicjatywa w codziennym działaniu
  • orientacja biznesowa
  • wykształcenie minimum średnie
  • biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • prawo jazdy kategorii B
  • zaangażowanie i nastawienie na realizację powierzonych zadań
  • doskonałe umiejętności organizacyjne
  • kreatywność, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
  • energiczność, entuzjazm i konsekwencja w działaniu
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • mile widziana znajomość branży budowlanej

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • jasno określoną ścieżkę kariery
  • narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon itp.)
  • pakiet szkoleń
  • elastyczne godziny pracy
  • zarobki bezpośrednio powiązane z efektami pracy (premia wynikowa zależna od obrotu) 


Firma o zasięgu europejskim specjalizująca się zarówno w prostych, jak i trudnych technicznie projektach. Wykonujemy panele dachowe jaki i elewacyjne a także elementy gotowe do montażu. W naszej ofercie znajdują się pełne komplety orynnowań i ich elementów, blachy w rolkach i arkuszach oraz wiele innych produktów w segmencie pokryć dachowych. 

Export Area Manager - Rynek niemiecki

Opis stanowiska:

  • profesjonalna obsługa Klienta
  • aktywne pozyskiwanie klientów oraz nawiązywanie efektywnych i długotrwałych relacji
  • zarządzanie sprzedażą w podległym terenie
  • monitorowanie rynku: branży, klientów, konkurencji
  • przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych
  • przygotowywanie ofert, warunków współpracy, prowadzenie negocjacji i dokumentacji sprzedażowej
  • zarządzanie relacjami z klientami poprzez spotkania, kontrolę jakości bieżącej obsługi, reagowanie na potrzeby
  •  współodpowiedzialność wraz z Dyrektorem za ustalanie strategii sprzedaży, strategii marketingowej
  • nadzór nad należnościami
  • budowanie wizerunku marki i firmy

Wymagania:

  • umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
  • samodzielność i inicjatywa w codziennym działaniu
  • orientacja biznesowa
  • wykształcenie minimum średnie
  • biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • prawo jazdy kategorii B
  • zaangażowanie i nastawienie na realizację powierzonych zadań
  • doskonałe umiejętności organizacyjne
  • kreatywność, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
  • energiczność, entuzjazm i konsekwencja w działaniu
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • mile widziana znajomość branży budowlanej

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • jasno określoną ścieżkę kariery
  • narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon itp.)
  • pakiet szkoleń
  • elastyczne godziny pracy
  • zarobki bezpośrednio powiązane z efektami pracy (premia wynikowa zależna od obrotu) 

Ogłoszenie archiwalne