Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Export Key Account Manager mit Deutsch
HIREWISE NEGACZ BORAWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Kielce
Kielce, świętokrzyskie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
- praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Rekrutujemy dla
Naszym klientem jest producent oświetlenia i systemów sterowania. Firma specjalizuje się doradztwie i doborze idealnego systemu oświetlenia, który jest dostosowany pod potrzeby klienta. Mają ogromne portfolio projektowe dzięki czemu są wstanie odpowiedzieć na niemal wszystkie realizacje produktami własnymi.
Poszukujemy Export Key Account Managera, którego rolą będzie pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych (DACH). Jeżeli znasz język niemiecki na poziomie min. B2, masz doświadczenie w pozyskiwaniu wykonawców publicznych, biur projektowych, firm instalatorskich czy dystrybutorów to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Twój zakres obowiązków
Pozyskiwanie nowych klientów na terenie DACH
Pozyskiwanie projektów i rozmowy z wykonawcami publicznymi, biurami projektowymi i architektonicznymi, firmami instalatorskimi oraz dystrybutorami
Badanie potrzeb klienta oraz doradztwo techniczne
Budowanie długotrwałych relacji z klientami – proces sprzedaży może trwać od kilku do kilkunastu miesięcy
Realizacja planów sprzedażowych
Pozyskiwanie informacji rynkowych
Systematyczna praca z CRM
Wymagania pracodawcy
Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny (sprzedaż do klienta zagranicznego)
Doświadczenie w sprzedaży produktów budowlanych lub elektrycznych do biur projektowych (architektów, projektantów), wykonawców publicznych lub dystrybutorów na rynkach zagranicznych
Doświadczenie w pracy na długich procesach sprzedażowych (od 6 miesięcy wzwyż)
Umiejętność diagnozy potrzeb i docieranie do bólu klienta
Umiejętność doboru rozwiązania pod potrzeby klienta i budowania pozycji eksperta
Gotowość do podróży służbowych (prawo jazdy kat. B)
Mile widziane
Znajomość języka angielskiego
Pracodawca oferuje
Pracę w globalnej firmie, gdzie panuje rodzinna atmosfera i partnerskie podejście oraz duża transparentność działań
Możliwość pracy stacjonarnej w Zielonej Górze, hybrydowej lub zdalnej
Wynagrodzenie składające się z podstawy w wysokości 7 200- 9 600 PLN brutto na umowie o pracę
Premie zależne od realizacji celów (premia zadaniowa miesięczna: 1800-2400 zł brutto, premia kwartalna uzależniona od realizacji planów sprzedażowych około 15000 – 30000 zł brutto)
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy jak telefon, komputer, samochód
Benefity: dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie – możliwość wyboru z dwóch firm ubezpieczających na preferencyjnych warunkach dla pracownika i jego rodziny oraz bogaty pakiet szkoleń
Etapy rekrutacji
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta lub online. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.