dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyExport Manager
Del Piero Sp. z o.o.
Bielsko-Biała
Bielsko-Biała, śląskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Rekrutujemy dla
Naszym Klientem jest ceniony, prężnie rozwijający się i znany producent działająca w branży FMCG – sektor spożywczy. Firma z wieloletnią tradycją na rynku ma rozpoznawalną markę wśród klientów i jest liderem spółek produkujących taki sam asortyment. Siedziba firmy znajduje się na Śląsku. Wspomagając struktury handlowe firmy poszukujemy doświadczonego i kompetentnego Kandydata zainteresowanego podjęciem długofalowej współpracy poprzez objęcie stanowiska:
EXPORT MANAGER
Miejsce pracy: Bielsko – Biała (woj. śląskie)
Masz doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym? Jesteś osobą otwartą, elastyczną, charyzmatyczną, z zacięciem handlowym i lubisz nowe wyzwania? Nie czekaj - Aplikuj!!!
Ta oferta jest stworzona dla Ciebie - nic nie tracisz a możesz wiele zyskać !!! Zapewniamy 100 % poufności !!!
ISTOTA STANOWISKA. Export Manager to osoba zajmująca się obsługą klientów zagranicznych, zgodnie z najwyższymi standardami, w celu zapewnienia efektywnej i długoterminowej współpracy. Osoba na tym stanowisku będzie również reprezentować firmę na zagranicznych targach i spotkaniach branżowych.
Twój zakres obowiązków
Rozwój i maksymalizacja sprzedaży produktów firmy na rynkach zagranicznych
Aktywne pozyskiwanie zagranicznych partnerów handlowych i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z kontrahentami
Opracowywanie ofert i negocjacje handlowe z klientami
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji celów sprzedażowych
Realizacja zamówień i koordynowanie zapytań ofertowych
Doradztwo i wsparcie dla Klientów w zakresie oferowanego asortymentu
Zarządzanie bazą klientów i jej ciągła aktualizacja
Realizacja założonych planów sprzedaży na rynkach eksportowych
Identyfikacja potencjalnych nowych rynków zbytu
Monitorowanie i analizowanie potrzeb rynku oraz działań konkurencji
Przygotowywanie raportów i analizowanie danych w celu zwiększenia efektywności działania
Wymagania pracodawcy
W zakresie wykształcenia: mile widziane wyższe
W zakresie doświadczenia: kilkuletnie poparte sukcesami doświadczenie zawodowe w obszarze rozwijania sprzedaży eksportowej preferowane w branży FMCG
W zakresie znajomości języków obcych: znajomość języka angielskiego. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym – dużym atutem
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
W zakresie cech osobowościowych i predyspozycji handlowych: skuteczność w dążeniu do celu i sukcesy w realizacji założonych wyników, umiejętność zarządzania budżetem handlowym, samodzielność, kreatywność i dynamika w działaniu, wysoki poziom energii, nastawienie na cel i efektywność ekonomiczną prowadzonych działań, wysoka komunikatywność i zdolności negocjacyjne, umiejętność planowania i ustalania priorytetów oraz zarządzania własną pracą i innych, otwartość na zmiany i odporność na stres, łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów interpersonalnych, wysoka kultura osobista, nastawienie na klienta, elastyczność itp.
Prawo jazdy kat. B, mobilność
Pracodawca oferuje
Stabilne zatrudnienie w rozwojowej i prężnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Atrakcyjne i „na czas” warunki wynagrodzenia (podstawa + premie uzależnione od efektów, zaangażowania i umiejętności)
Umowa o pracę lub umowa B2B według preferencji Kandydata
Pakiet prywatnej opieki medycznej
Pakiet świadczeń socjalnych
Dofinansowanie do karty sportowej Medicover Sport
Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia PZU
Podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w różnorodnych projektach i możliwość rozwoju
Szkolenia wewnętrzne oraz wdrożeniowe wraz ze stałym wsparciem w trakcie pracy
Oraz narzędzia niezbędne do pracy (samochód, laptop, telefon)
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
służbowy telefon do użytku prywatnego
komputer do użytku prywatnego
brak dress code’u
kawa / herbata
dodatkowe świadczenia socjalne
Oferta
Niniejsza oferta kierowana jest do osób, które oczekują samodzielnej i odpowiedzialnej pracy w ramach struktur prężnej i nowoczesnej firmy. W zamian za wysokie kwalifikacje, profesjonalizm i zaangażowanie.
Dodatkowe informacje
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i pragniesz zmienić coś w swoim życiu zawodowym - aplikuj! Poznać ciekawą ofertę zawsze warto!!! Zapewniamy 100 % dyskrecję !!!
Wszystkie zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ.
Osoba prowadząca projekt:
Joanna Huptyś Menadżer Projektów Rekrutacyjnych i Badania Potencjału / Psycholog
Del Piero Sp. z o.o.
Del Piero Sp. z o.o. działające na rynku usług doradztwa personalnego od 1998 roku zapewni wszystkim kandydatom pełną dyskrecję przestrzegając zasad etycznych branży oraz ogólnoprzyjętej kultury biznesowej. Firma posiada wpis w rejestrze podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 943. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.