Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Export Manager – branża beauty

Jobfinder Ewelina Hordyniec

  • podkarpackie

    podkarpackie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Nasz Klient to dynamicznie rozwijający się producent i dystrybutor produktów premium, rozpoznawalnych na rynku z kategorii zdrowia oraz urody. Spółka od początku swojego istnienia jest odpowiedzialna za dystrybucję na rynek Polski i zagraniczny marek własnych i jest ich bezpośrednim właścicielem. Od prawie dekady dostarcza produkty które cieszą się rosnącym zaufaniem rynku i nieustannie zajmują wysokie lokaty w niezależnych zestawieniach i testach wśród produktów ze swoich kategorii. Nasz Klient jest laureatem wielu nagród branżowych w tym m.in. Diamenty Forbesa oraz Gazeli Biznesu.

W związku z realizacją strategii dalszego rozwoju, której jednym z elementów jest rozbudowanie geografii działania firmy, poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko: Export Manager – branża beauty

Miejsce pracy: Łańcut / Podkarpackie

Twój zakres obowiązków

  • budowa strategii exportowej na podległym obszarze,

  • otwieranie nowych kanałów sprzedaży produktów firmy w sieciach,

  • współpraca z Klientami w kanale nowoczesnym, budowanie relacji biznesowych na nowych rynkach,

  • aktywne poszukiwanie nowych odbiorców,

  • analiza konkurencji i tendencji na podległym rynku,

  • promocja oraz dbanie o wizerunek firmy,

  • prowadzenie aktywnej i konsekwentnej polityki sprzedaży na podległym terenie.

Wymagania pracodawcy

  • minimum 4 lata doświadczenia w prowadzeniu sprzedaży do sieci, na rynku międzynarodowym (m.in. rynki Europy Zachodniej, ZEA),

  • płynnej znajomości języka angielskiego oraz mile widziana komunikatywna znajomość innych języków,

  • wysokiej samodzielności w prowadzeniu projektów sprzedażowych, polegających na wprowadzaniu marki własnej do sieci,

  • wysokiej umiejętności i doświadczenia w prowadzeniu negocjacji biznesowych,

  • przedsiębiorczości, samodzielności i inicjatywy w działaniu,

  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel, pod kątem robienia analiz i raportów,

  • znajomość rynku urządzeń elektronicznych będzie dodatkowym atutem,

  • doświadczenia we współpracy z kanałem dystrybucyjnym,

  • umiejętności prowadzenia prezentacji on-line oraz negocjacji,

  • doświadczenia w posługiwaniu się nowoczesnymi narzędziami mapowania i targetowania klientów.

Pracodawca oferuje

  • elastyczną formę zatrudnienia preferowaną przez Kandydata,

  • elastyczne godziny pracy,

  • szansę szybkiego rozwoju praktycznych umiejętności poprzez rozwijanie firmy na rynkach Europy Zachodniej i ZEA,

  • atrakcyjne wynagrodzenie i premiowanie w oparciu o skuteczność sprzedaży.