Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Export Manager – Dział Sprzedaży

Entertrade

Entertrade

Wenecka 12

Białołęka

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Osiąganie założonych celów sprzedażowych na powierzonych rynkach.

  • Gruntowna analiza powierzonych rynków i potencjalnych Klientów.

  • Pozyskiwanie nowych Klientów na powierzonych rynkach.

  • Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych.

  • Prezentowanie produktów, przygotowywanie ofert cenowych, ustalanie warunków dostawy, nadzorowanie spływu należności.

  • Monitorowanie rynków i działań konkurencji.

  • Planowanie sprzedaży, aktywny udział w tworzeniu budżetów oraz działań promocyjnych.

  • Przygotowywanie raportów z aktywności na poszczególnych rynkach.

Nasze wymagania

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej w zakresie sprzedaży eksportowej – warunek konieczny

  • Bardzo dobra znajomość rynku w segmencie części samochodowych, orientacja w zakresie zagranicznych rynków, producentów części zamiennych oraz dystrybutorów.

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Znajomość dodatkowego języka minimum na poziomie B2 będzie dodatkowym atutem – włoski, hiszpański, rosyjski, francuski lub niemiecki.

  • Przejawianie własnej inicjatywy i zaangażowanie w rozwój powierzonych rynków.

  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych.

  • Umiejętność handlowe i negocjacyjne.

  • Nastawienie na realizację celów, samodzielność w działaniu.

  • Wysoka kultura osobista, dobra prezencja, komunikatywność.

  • Prawo jazdy kat. B.

  • Bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel w stopniu zaawansowanym.

  • Gotowość do częstych podróży służbowych na terenie EMEA.

To oferujemy

  • Pracę dla polskiej firmy rodzinnej działającej w oparciu o profesjonalne standardy pracy.

  • Pracę w środowisku międzynarodowym.

  • Krótką ścieżkę decyzyjną i możliwość realizowania swoich pomysłów.

  • Rozwój zawodowy (szkolenia, rozwój w ramach organizacji).

  • Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia.

  • Miejsce pracy w biurze w Warszawie, możliwość częściowej pracy zdalnej oraz podczas wyjazdów służbowych.

Entertrade

Polska marka części samochodowych KAMOKA

Masz doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów z zagranicy w branży motoryzacyjnej? Chcesz rozwinąć skrzydła w dynamicznej, polskiej firmie produkującej części samochodowe?

Przewiń do profilu firmy