Fitness Authority Sp. z o.o.

Export Manager

Fitness Authority Sp. z o.o.O firmie

  • Gdańsk, Konna 40, 80-174 Otomin, Polska

  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista
FITNESS AUTHORITY® SPÓŁKA Z O.O.
Producent i importer wysokiej jakości odżywek i suplementów diety dla sportowców poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
 
EXPORT SALESMAN
Miejsce pracy: Gdańsk, Otomin (pow. gdański)

OPIS STANOWISKA:

  • Bieżąca obsługa zagranicznych klientów firmy,
  • Pełna obsługa klienta – ofertowanie i sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie Firmy,
  • Analiza potrzeb i oczekiwań klientów oraz optymalizacja rozwiązań ofertowych,
  • Budowanie pozytywnych relacji biznesowych,
  • Realizacja założonych planów sprzedaży,
  • Realizowanie programów edukacyjnych w zakresie produktów firmy dla partnerów biznesowych,
  • Sporządzanie analiz oraz raportów,
  • Poszukiwanie nowych rynków zbytu i pozyskiwanie nowych klientów,
  • Monitorowanie stanów magazynowych produktów celem zapewnienia ciągłości sprzedaży i terminowości dostaw (wg uzgodnień indywidualnych z klientem),
  • Prowadzenie bieżących działań informacyjnych wobec klientów w zakresie cen i rabatów w ramach obsługi programów promocyjnych Firmy,
  • Kontrola, egzekwowanie płatności i informowanie klientów o stanie zadłużenia, blokadach sprzedaży oraz wstrzymaniu realizacji zamówień,
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów,
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie przygotowywanych działań handlowych.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie – przynajmniej licencjat, preferowane wyższe, kierunkowe,
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, preferowana branża FMCG na podobnym stanowisku,
  • Dobra znajomość MS Office, (znajomość Comarch ERP w zakresie modułu handlowego będzie dodatkowym atutem),
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - wymagane, język hiszpański, francuski, niemiecki i rosyjski - mile widziane,
  • Doskonała organizacja pracy własnej,
  • Umiejętności interpersonalne na wysokim poziomie,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • Znajomość branży produktów żywnościowych i suplementów diety będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • Przyjazne warunki pracy -nowe, przestrzenne biuro
  • Znana marka producenta FA
  • Karty Multisport Plus w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Opieka medyczna finansowana przez pracodawcę
  • Umowa o pracę/ B2B
  • Elastyczne godziny pracy (Ty decydujesz czy zaczynasz o 8.00 czy o 9.00)
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • Ubezpieczenie na życie
  • Miejsce parkingowe dla każdego pracownika
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy, w profesjonalnym zespole skupionym na wspólnych celach
  • PPE - Pracodawca płaci na Twoją emeryturę
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV z klauzulą)
klikając w przycisk aplikuj.
FITNESS AUTHORITY® SPÓŁKA Z O.O.
Producent i importer wysokiej jakości odżywek i suplementów diety dla sportowców poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
 
EXPORT SALESMAN

OPIS STANOWISKA:

  • Bieżąca obsługa zagranicznych klientów firmy,
  • Pełna obsługa klienta – ofertowanie i sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie Firmy,
  • Analiza potrzeb i oczekiwań klientów oraz optymalizacja rozwiązań ofertowych,
  • Budowanie pozytywnych relacji biznesowych,
  • Realizacja założonych planów sprzedaży,
  • Realizowanie programów edukacyjnych w zakresie produktów firmy dla partnerów biznesowych,
  • Sporządzanie analiz oraz raportów,
  • Poszukiwanie nowych rynków zbytu i pozyskiwanie nowych klientów,
  • Monitorowanie stanów magazynowych produktów celem zapewnienia ciągłości sprzedaży i terminowości dostaw (wg uzgodnień indywidualnych z klientem),
  • Prowadzenie bieżących działań informacyjnych wobec klientów w zakresie cen i rabatów w ramach obsługi programów promocyjnych Firmy,
  • Kontrola, egzekwowanie płatności i informowanie klientów o stanie zadłużenia, blokadach sprzedaży oraz wstrzymaniu realizacji zamówień,
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów,
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie przygotowywanych działań handlowych.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie – przynajmniej licencjat, preferowane wyższe, kierunkowe,
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, preferowana branża FMCG na podobnym stanowisku,
  • Dobra znajomość MS Office, (znajomość Comarch ERP w zakresie modułu handlowego będzie dodatkowym atutem),
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - wymagane, język hiszpański, francuski, niemiecki i rosyjski - mile widziane,
  • Doskonała organizacja pracy własnej,
  • Umiejętności interpersonalne na wysokim poziomie,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • Znajomość branży produktów żywnościowych i suplementów diety będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • Przyjazne warunki pracy -nowe, przestrzenne biuro
  • Znana marka producenta FA
  • Karty Multisport Plus w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Opieka medyczna finansowana przez pracodawcę
  • Umowa o pracę/ B2B
  • Elastyczne godziny pracy (Ty decydujesz czy zaczynasz o 8.00 czy o 9.00)
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • Ubezpieczenie na życie
  • Miejsce parkingowe dla każdego pracownika
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy, w profesjonalnym zespole skupionym na wspólnych celach
  • PPE - Pracodawca płaci na Twoją emeryturę
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV z klauzulą)
klikając w przycisk aplikuj.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy