Export Manager – rynek francuski

  • Bydgoszcz, Toruń, kujawsko-pomorskie
  • Specjalista
  • 25.06.2019
  • Ważna jeszcze 7 dni (do 25.07.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.


    Naszym klientem jest firma, która w związku z rozwojem sprzedaży na rynku Europy Zachodniej poszukuje kompetentnej i zmotywowanej osoby na stanowisko Export Managera. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzedaż na terenie Francji.

     

    POSZUKUJEMY OSÓB OTWARTYCH NA RELOKACJĘ!!!


    Zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko:


    Export Manager – rynek francuski


    Miejsce pracy: Bydgoszcz, Toruń
    Nr ref.: EMF/06/19/PZN


    Miejsce pracy: Środa Wielkopolska / Francja



    Rozpoczynając współpracę z naszym klientem będziesz odpowiedzialny/-a za:

    • Opracowanie i realizację strategii oraz planów sprzedażowych dla rynku zachodniego – Francja
    • Pozyskiwanie nowych kontrahentów poprzez budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami
    • Spotkania handlowe i prezentacje
    • Negocjowanie warunków handlowych i nadzór nad ich realizacją
    • Realizację celów sprzedażowych i założeń budżetowych
    • Współpracę przy wdrażaniu nowych / adaptacji istniejących produktów do rynków eksportowych
    • Monitorowanie oraz analizę działań konkurencji
     

    Co możesz zyskać, przesyłając swoją aplikację?

    • Ciekawą i samodzielną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
    • Stabilne zatrudnienie – współpracę w oparciu o umowę o pracę
    • Rozwój swoich kompetencji poprzez dostęp do najnowszej wiedzy i szkoleń
    • Współpracę z ekspertami w branży
    • Realną szansę na realizację swoich pomysłów i podejmowanie decyzji
    • Możliwość realizacji ambitnych projektów, mających wpływ na budowanie pozycji biznesowej Spółki
    • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i osiąganych wyników
    • Dobre warunki pracy i bogaty pakiet socjalny

    Dołącz do zespołu naszego Klienta, jeśli:

    • Biegle posługujesz się językiem francuskim
    • Posiadasz wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, ekonomia lub handel międzynarodowy
    • Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży eksportowej,
    • Jesteś gotowy/-a do częstych wyjazdów służbowych
    • Potrafisz dostosować się do zmian zarówno wewnątrz organizacji jak i w kontaktach z klientem
    • Jesteś osobą konsekwentną w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów oraz angażujesz się w ich realizację

     


    Oferta dotyczy pracy stałej.

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.