Oferta pracy

” Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do FITNESS AUTHORITY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Otominie (80-174) przy ul. Konnej 40, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: KRS: 0000355208, posiadająca numery: NIP: 9571037001, REGON: 221006572, kapitał zakładowy w wysokości 22.015.000,00 złotych (Pracodawca, administrator danych osobowych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
 
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez FITNESS AUTHORITY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Otominie (80-174) przy ul. Konnej 40, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: KRS: 0000355208, posiadająca numery: NIP: 9571037001, REGON: 221006572, kapitał zakładowy w wysokości 22.015.000,00 złotych danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
 
 
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
 
Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
 
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 2 lat, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 2 lat. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 10 lat.
Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
 
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected] lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem [email protected]
Fitness Authority Sp. z o.o.

Export Salesman

Fitness Authority Sp. z o.o.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 11 lut 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
FITNESS AUTHORITY® SPÓŁKA Z O.O.

Producent wysokiej jakości odżywek i suplementów diety
dla sportowców
w związku z rozwojem firmy poszukuje osoby:
EXPORT SALESMAN
Miejsce pracy:Gdańsk-Otomin

OPIS STANOWISKA:

  • Bieżąca obsługa zagranicznych klientów firmy,
  • Pełna obsługa klienta – ofertowanie i sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie Firmy,
  • Analiza potrzeb i oczekiwań klientów oraz optymalizacja rozwiązań ofertowych,
  • Budowanie pozytywnych relacji biznesowych,
  • Realizacja założonych planów sprzedaży,
  • Realizowanie programów edukacyjnych w zakresie produktów firmy dla partnerów biznesowych,
  • Sporządzanie analiz oraz raportów,
  • Poszukiwanie nowych rynków zbytu i pozyskiwanie nowych klientów,
  • Monitorowanie stanów magazynowych produktów celem zapewnienia ciągłości sprzedaży i terminowości dostaw (wg uzgodnień indywidualnych z klientem),
  • Prowadzenie bieżących działań informacyjnych wobec klientów w zakresie cen i rabatów w ramach obsługi programów promocyjnych Firmy,
  • Kontrola, egzekwowanie płatności i informowanie klientów o stanie zadłużenia, blokadach sprzedaży oraz wstrzymaniu realizacji zamówień,
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów,
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie przygotowywanych działań handlowych.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie – przynajmniej licencjat, preferowane wyższe, kierunkowe,
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, preferowana branża FMCG na podobnym stanowisku,
  • Dobra znajomość MS Office, (znajomość Comarch XL w zakresie modułu handlowego będzie dodatkowym atutem),
  • Warunek konieczny - dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (znajomość innych języków: hiszpańskiego i/lub francuskiego i/lub niemieckiego i/lub rosyjskiego, będzie dodatkowym atutem)
  • Doskonała organizacja pracy własnej,
  • Umiejętności interpersonalne na wysokim poziomie,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • Znajomość branży produktów żywnościowych i suplementów diety będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • Przyjazne warunki pracy -nowe, przestrzenne biuro
  • Znana marka producenta FA
  • Karty Multisport Plus w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Opieka medyczna finansowana przez pracodawcę
  • Umowa o pracę/ B2B
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • Ubezpieczenie na życie
  • Miejsce parkingowe dla każdego pracownika
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy, w profesjonalnym zespole skupionym na wspólnych celach
  • PPE - Pracodawca płaci na Twoją emeryturę
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV z klauzulą)
klikając w przycisk aplikuj.
FITNESS AUTHORITY® SPÓŁKA Z O.O.

Producent wysokiej jakości odżywek i suplementów diety
dla sportowców
w związku z rozwojem firmy poszukuje osoby:
EXPORT SALESMAN
Miejsce pracy:Gdańsk-Otomin

OPIS STANOWISKA:

  • Bieżąca obsługa zagranicznych klientów firmy,
  • Pełna obsługa klienta – ofertowanie i sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie Firmy,
  • Analiza potrzeb i oczekiwań klientów oraz optymalizacja rozwiązań ofertowych,
  • Budowanie pozytywnych relacji biznesowych,
  • Realizacja założonych planów sprzedaży,
  • Realizowanie programów edukacyjnych w zakresie produktów firmy dla partnerów biznesowych,
  • Sporządzanie analiz oraz raportów,
  • Poszukiwanie nowych rynków zbytu i pozyskiwanie nowych klientów,
  • Monitorowanie stanów magazynowych produktów celem zapewnienia ciągłości sprzedaży i terminowości dostaw (wg uzgodnień indywidualnych z klientem),
  • Prowadzenie bieżących działań informacyjnych wobec klientów w zakresie cen i rabatów w ramach obsługi programów promocyjnych Firmy,
  • Kontrola, egzekwowanie płatności i informowanie klientów o stanie zadłużenia, blokadach sprzedaży oraz wstrzymaniu realizacji zamówień,
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów,
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie przygotowywanych działań handlowych.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie – przynajmniej licencjat, preferowane wyższe, kierunkowe,
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, preferowana branża FMCG na podobnym stanowisku,
  • Dobra znajomość MS Office, (znajomość Comarch XL w zakresie modułu handlowego będzie dodatkowym atutem),
  • Warunek konieczny - dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (znajomość innych języków: hiszpańskiego i/lub francuskiego i/lub niemieckiego i/lub rosyjskiego, będzie dodatkowym atutem)
  • Doskonała organizacja pracy własnej,
  • Umiejętności interpersonalne na wysokim poziomie,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • Znajomość branży produktów żywnościowych i suplementów diety będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • Przyjazne warunki pracy -nowe, przestrzenne biuro
  • Znana marka producenta FA
  • Karty Multisport Plus w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Opieka medyczna finansowana przez pracodawcę
  • Umowa o pracę/ B2B
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • Ubezpieczenie na życie
  • Miejsce parkingowe dla każdego pracownika
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy, w profesjonalnym zespole skupionym na wspólnych celach
  • PPE - Pracodawca płaci na Twoją emeryturę
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV z klauzulą)
klikając w przycisk aplikuj.

Ogłoszenie archiwalne