Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Export Salesman

Fitness Authority Sp. z o.o.

Fitness Authority Sp. z o.o.

Konna 40

Otomin (pow. gdański)

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca obsługa zagranicznych klientów firmy,

  • Pełna obsługa klienta – ofertowanie i sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie Firmy,

  • Analiza potrzeb i oczekiwań klientów oraz optymalizacja rozwiązań ofertowych,

  • Budowanie pozytywnych relacji biznesowych,

  • Realizacja założonych planów sprzedaży,

  • Realizowanie programów edukacyjnych w zakresie produktów firmy dla partnerów biznesowych,

  • Sporządzanie analiz oraz raportów,

  • Poszukiwanie nowych rynków zbytu i pozyskiwanie nowych klientów,

  • Monitorowanie stanów magazynowych produktów celem zapewnienia ciągłości sprzedaży i terminowości dostaw (wg uzgodnień indywidualnych z klientem),

  • Prowadzenie bieżących działań informacyjnych wobec klientów w zakresie cen i rabatów w ramach obsługi programów promocyjnych Firmy,

  • Kontrola, egzekwowanie płatności i informowanie klientów o stanie zadłużenia, blokadach sprzedaży oraz wstrzymaniu realizacji zamówień,

  • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów,

  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie przygotowywanych działań handlowych.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie – przynajmniej licencjat, preferowane wyższe, kierunkowe,

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, preferowana branża FMCG na podobnym stanowisku,

  • Dobra znajomość MS Office,

  • Warunek konieczny - dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (znajomość innych języków: hiszpańskiego i/lub francuskiego i/lub niemieckiego i/lub rosyjskiego, będzie dodatkowym atutem)

  • Doskonała organizacja pracy własnej,

  • Umiejętności interpersonalne na wysokim poziomie,

  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,

  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Mile widziane

  • znajomość Comarch XL w zakresie modułu handlowego

  • znajomość branży produktów żywnościowych i suplementów diety

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (dopuszczalne inne formy zatrudnienia),

  • Zdobywanie doświadczenia w dziale rozwoju produktu lidera w branży,

  • Ciekawe, odpowiedzialne wyzwania w młodym i dynamicznym zespole,

  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z dodatkowymi benefitami,

  • Miłą i niekorporacyjną atmosferę pracy, w profesjonalnym zespole skupionym na wspólnych celach,

  • Niezbędne narzędzia pracy.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • program emerytalny

  • brak dress code’u

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • Luźna atmosfera w firmie

Fitness Authority Sp. z o.o.

FITNESS AUTHORITY® Sp. z o.o. od ponad 15 lat jest jednym z największych w Polsce producentów suplementów diety i odżywek dla sportowców.

FITNESS AUTHORITY® Sp. z o.o. to właściciel znanych na całym świecie marek: FA Nutrition, BAD ASS, NUCLEAR NUTRITION, Kevin Levrone Signature Series, GEAR, so good!, Premium Nutrition.

Spółka eksportuje swoje produkty do ponad 40 krajów zarówno w Europie (np. Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Dania) jak i na całym świecie (np. Peru, Kuwejt, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Irak, Iran, Indie, Australia, Brazylia).

Misją Firmy jest wspieranie zawodników wszystkich dyscyplin sportowych, jak i pasjonatów aktywności fizycznej, w realizacji ich celów, poprzez dostarczanie wszystkim klientom skutecznie działających produktów wysokiej jakości, które są oparte na wieloletnim doświadczeniu i stanowią odpowiedź na najbardziej bieżące potrzeby rynku.

Przewiń do profilu firmy

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Oferujemy rozwój i możliwość udziału w wielu międzynarodowych projektach.

  • W firmie panuje luźna atmosfera oraz zadaniowy czas pracy.

  • Do dyspozycji pracowników oddajemy nowoczesne biuro z ogólnodostępnym parkingiem dla każdego oraz zaplecze kuchenne z pełnym wyposażeniem.

  • Zapewniamy kartę Multisport, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe oraz dofinansowanie do codziennego cateringu.