Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Facebook Ads Specialist

Kiryl Halushka - K&K GlobalO firmie

Kiryl Halushka - K&K Global

Aleja Krakowska 106

Warszawa

Facebook Ads Specialist
Nazywam się Kiryl, jestem właścicielem Spółki handlowej "K&K Global" działająca na rynku EU (Polska, Niemcy, Austria, Holandia i etc.). Przynosimy ludziom szczęście, czyli zajmujemy się sprzedażą prezentów. Rynek reklamy internetowej nie ma dla Ciebie tajemnic? Śledzenie najnowszych trendów w e-marketingu to dla Ciebie pasja? Szukamy właśnie Ciebie!
 
OFERUJEMY:
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • możliwość rozwoju zawodowego i realizowania własnych pomysłów
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
  • pracę w zgranym zespole doświadczonych specjalistów, chcących rozwijać siebie
KOGO SZUKAMY:
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem kampanii Facebook Ads
  • pełnej samodzielności w Facebook Ads (znajomości ich możliwości, kanałów, formatów reklamowych, praca z budżetami od 25 tys. euro )
  • bardzo dobrej znajomości Google Analytics
  • umiejętności logicznego myślenia oraz zaawansowanej analizy efektywności kampanii, wyciągania wniosków i wykorzystywania danych do dalszej optymalizacji kampanii
  • dużego doświadczenia w prowadzeniu kampanii e-commerce, kampanii wizerunkowych
  • umiejętności wykrywania błędów w kampaniach / analityce / implementacji oraz umiejętności szybkiego znajdowania rozwiązań

DODATKOWE ATUTY:

  • znajomość języków obcych
  • podstawowa znajomość programów graficznych
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii zagranicznych

NARZĘDZIA, KTÓRE MASZ W MAŁYM PALCU:

  • Facebook Ads (Business Manager)
  • Google Analytics W swojej codziennej pracy korzystasz jeszcze z innych narzędzi? Daj nam znać! 🙂

DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:

  • tworzenie, prowadzenie i optymalizowanie kampanii Facebook Ads
  • konfiguracja narzędzi oraz implementacja kodów śledzących
  • rozwijanie kampanii pod wyznaczone cele
  • raportowanie efektów kampanii i przygotowanie podsumowań kwartalnych, półrocznych i rocznych
  • tworzenie strategii oraz audytów dla nowych klientów/rynków
  • nadzór nad budżetem reklamowym
  • aktualizowanie swojej wiedzy
Dołącz CV i list motywacyjny, w którym wyjaśnisz, dlaczego właśnie Ciebie powinniśmy wybrać. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne