Oferta pracy

Facility Manager

Cavatina GW Sp. z o.o.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 9 godzin temu
  • Pełny etat
  • Menedżer
CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
Facility Manager

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie technicznego utrzymania nieruchomości
  • organizowanie bieżącej eksploatacji, konserwacji, napraw oraz realizacji zgłoszeń serwisowych (budynku, wyposażenia, instalacji i urządzeń technicznych)
  • koordynowanie prac podległych firm - min.: serwisu technicznego, ppoż, ochrony fizycznej, utrzymania czystości
  • przeprowadzenie regularnych kontroli nieruchomości
  • współpraca z Zarządcą nieruchomości w zakresie obsługi najemców
  • realizowanie planu przeglądów zgodnie z obowiązującym harmonogramem, DTR urządzeń, potrzebami i przepisami prawa
  • wykonywanie raportów z prowadzonych prac, kontroli kosztów, zużycia mediów
  • prowadzenie dokumentacji nieruchomości pod względem technicznym, prowadzenie KOB, protokołów z przeglądów, pozwoleń i decyzji administracyjnych
  • zapewnienie bezpiecznych warunków użytkowania nieruchomości zgodnie z przepisami prawa
  • współpraca z innymi działami Spółki głównie w zakresie prowadzonych prac fit-out
  • zlecanie prac, współpraca z dostawcami usług i produktów
  • zarządzanie gwarancjami technicznymi i odbiorami

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe - techniczne
  • doświadczenie w utrzymaniu technicznym nieruchomości
  • znajomość przepisów Prawa Budowlanego - uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
  • znajomość przepisów i procedur związanych z procesem inwestycyjnym i pracami budowlanymi
  • znajomość MS Office oraz AutoCAD
  • dobra organizacja pracy
  • zdolności do rozwiązywania problemów
  • licencja Zarządcy Nieruchomości - dodatkowy atut
  • znajomość języka angielskiego

Benefity dla pracowników:

  • karta Multisport dla pracownika i jego rodziny
  • pakiet medyczny dla pracownika i jego rodziny
  • paczki świąteczne
  • udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą
  • darmowa nauka języków
  • imprezy firmowe
  • wyjazdy integracyjne
  • pyszna kawa
  • atrakcyjne i komfortowe biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego
  • duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego
  • konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
  • prywatne ubezpieczenie medyczne, kartę Multisport

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy