Oferta pracy

Facility Manager

JYSK Sp z o.o.O firmie

  • śląskie

    śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Czym będziesz się zajmował/a, jeśli do nas dołączysz?

  • Będziesz pracować w siedzibie administracji w Gdańsku lub w wybranym biurze regionalnym.

  • zarządzaniem zespołem technicznym JYSK odpowiedzialnym za otwarcia nowych lokali, relokacje i przebudowy sklepów funkcjonujących;

  • koordynacją oraz prowadzeniem od strony technicznej procesu otwarć nowych sklepów oraz przebudów i relokacji sklepów funkcjonujących;

  • nadzorem nad wykonawcami prac budowlanych, tj.: zbieranie ofert, przetargi, negocjacje i zawieranie umów na prace budowlane oraz nadzór nad ich realizacją (w tym kontrola całości procesu oraz weryfikacja projektów powykonawczych);

  • współpracą z architektami, projektantami, inspektorami nadzoru oraz innymi osobami uczestniczącymi w procesie budowlanym, a także z działami wewnątrz firmy (audyt, BHP, handlowy, IT, koncept);

  • prowadzeniem procedur administracyjnych związanych z projektami budowlanymi (pozwolenia na budowę, użytkowanie, itp.);

  • egzekucją udzielanych gwarancji i rękojmi oraz rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją zrealizowanych projektów;

  • organizacją, koordynacją i nadzorem nad działaniami z zakresu utrzymania technicznego obiektów w sieci rozproszonej;

  • budżetowaniem i nadzorem nad realizacją budżetu na prace będące w zakresie odpowiedzialności Facility Managera.

Nasze wymagania

  • Dołącz do nas, jeśli:

  • masz doświadczenie w realizacji inwestycji budowlanych obiektów komercyjnych oraz utrzymaniu technicznym obiektów;

  • porozumiewasz się swobodnie językiem angielskim;

  • znasz programy konieczne do zarządzania projektem (w szczególności MS Office, Ms Project, AutoCad);

  • jesteś absolwentem uczelni wyższej o kierunku technicznym;

  • masz doświadczenie we współpracy z urzędami i instytucjami;

  • znasz przepisy Prawa Budowlanego;

  • masz prawo jazdy kategorii B i jesteś gotów do wyjazdów służbowych na obszarze całego kraju.

To oferujemy

  • Co zyskasz?

  • umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem;

  • dodatkowe benefity takie jak: karta Multisport, opieka medyczna;

  • niezbędne narzędzia pracy – samochód, laptop oraz telefon służbowy, z których możesz korzystać również prywatnie;

  • dużą samodzielność i bezpośredni wpływ na kształtowanie sieci sklepów JYSK w Polsce;

  • dobrze zaplanowane szkolenie wprowadzające.

JYSK Sp z o.o.

Pierwszy sklep JYSK powstał w 1979 roku, obecnie posiadamy ponad 3000 sklepów na całym świecie. W związku z planowanym rozwojem, poszukujemy najlepszych kandydatów. Wykorzystaj tę szansę i zostań częścią JYSK.

Przewiń do profilu firmy

Wszystkie nadesłane aplikacje są analizowane na bieżąco i finalizujemy proces rekrutacji, gdy tylko znajdziemy odpowiedniego kandydata.