Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Facility Manager - Specjalista ds. obsługi nieruchomości

A&AO firmie

  • Piotrkowska 146
    Łódź, łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

A&A

Piotrkowska 146

Łódź

A&A Marketing Sp. z o.o. Holding Sp. k. to prężnie działająca firma z niemal trzydziestoletnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnego zarządzania oraz wynajmu nieruchomości.

Zarządzamy jednym z największych portfeli nieruchomości komercyjnych w centralnej Polsce. W zasobach A&A znajduje się blisko ćwierć miliona metrów kwadratowych, w tym obiekty biurowe, nowoczesne biuro coworkingowe w samym centrum Łodzi, centrum handlowe Tkalnia i pole golfowe w Pabianicach oraz przestrzenie magazynowo-produkcyjne. W związku z nowymi inwestycjami szukamy osoby na stanowisko:

Facility Manager - Specjalista ds. obsługi nieruchomości

Twój zakres obowiązków:

  1. Obsługa techniczna i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem budynków w Łodzi:
  • kontrola działania i utrzymanie urządzeń i instalacji w budynkach: elektro-energetycznych, wod-kan, HVAC, ppoż.
  • diagnostyka awarii i usterek oraz podejmowanie działań naprawczych – samodzielna naprawa drobnych usterek, zlecanie usunięcia awarii i kontrola ich wykonania
  • planowanie przeglądów i czynności serwisowych oraz nadzór nad ich przeprowadzaniem
  • planowanie niezbędnych prac naprawczych i remontów
  • prowadzenie dokumentacji technicznej
  1. Organizacja i nadzór nad zespołem pracowników gospodarczych na poszczególnych budynkach, przydzielanie i egzekwowanie zadań
  2. Ścisła współpraca z administratorami budynków, najemcami oraz serwisami zewnętrznymi przy wykonywaniu powyższych czynności
  3. Raportowanie z realizacji powierzonych zadań oraz z poniesionych i planowanych kosztów obsługi technicznej budynków

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Wiedza z zakresu instalacji elektrycznych i sanitarnych, przepisów prawa związanych z utrzymaniem nieruchomości
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Uprawnienia SEP 1 kV w zakresie eksploatacji i/lub dozoru
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, oceny, planowania i organizacji pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz doświadczenie w zarządzaniu,
  • Umiejętność obsługi komputera

Dyspozycyjność i kreatywność w działaniu,

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę na pełny etat,
  • Dofinansowanie do karty Multisport,
  • Dobrą atmosferę i warunki pracy,
  • Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,
  • Wyjątkowy pakiet benefitów grupy A&A,
  • Możliwość dynamicznego rozwoju,
  • Możliwość doświadczenia w ciekawej i prestiżowej branży

Ogłoszenie archiwalne