CTDI

Facility Manager

CTDIO firmie

  • Logistyczna 7, 05-090 Sękocin Nowy, Polska, Logistyczna 7, 05-090 Sękocin Nowy, Polska

  • Ważna jeszcze 23 dni
    9 Luty 2020
  • Specjalista
top

CTDI POLAND TO:

  • Największy w Europie oddział amerykańskiej firmy CTDI 14 000 Pracowników na świecie,  93 lokalizacje w 27 krajach na wszystkich kontynentach.
  • Zatrudniamy w Polsce ponad 1000 osób w nowoczesnym centrum serwisowym o powierzchni 15 000 m2.
  • Firma o rozwiniętych kompetencjach technicznych – uprawnienia do napraw na najwyższym poziomie akredytacji (z naprawami płyt głównych włącznie).
  • Twórca innowacyjnych rozwiązań technologicznych z własnym działem R&D.
  • Największy w Polsce autoryzowany serwis zaawansowanych technologicznie urządzeń elektronicznych, obecny na rynku od 2000 roku.
  • Partner biznesowy znanych światowych Producentów, takich jak Samsung, HTC, Microsoft, Motorola, Nokia, Lenovo, Huawei, Sony.

W związku z dynamicznym rozwojem firma poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Facility Manager
Miejsce pracy: Warszawa (okolice), Sękocin Stary (pow. pruszkowski)

Twoje obowiązki:

  • Odpowiedzialność za utrzymanie obiektu przemysłowego, instalacji i terenu zewnętrznego w pełnej sprawności technicznej oraz wymaganiami prawnymi 
  • Zapewnienie bieżącej konserwacji i napraw, codziennej obsługi technicznej w tym zakresie i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych
  • Analiza usterek i stanu technicznego obiektu, tworzenie rocznego planu utrzymania obiektu oraz planu inwestycji
  • Zabezpieczenie odpowiedniej reakcji w przypadku wystąpienia awarii lub poważanej usterki
  • Odpowiedzialność za utrzymanie techniczne urządzeń i systemów technicznych obiektu
  • Odpowiedzialność za serwisy techniczne, serwisy ochrony jak również utrzymania czystości na obiekcie
  • Odpowiedzialność za media oraz gospodarkę odpadami
  • Prowadzenie/koordynacja prac wykonawczych w zakresie technicznych na obiekcie, procesów technologicznych
  • Śledzenie zmian legislacyjnych i dostosowanie obiektu odpowiednio do wymagań prawnych
  • Współpraca z innymi obszarami w Firmie
  • Raportowanie

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wykształcenia wyższego, preferowane techniczne
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej utrzymaniem obiektu (Facility Management)
  • Doświadczenia w koordynacji interdyscyplinarnych zespołów projektowych
  • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętności komunikacyjnych, analitycznych oraz zdolności organizacyjnych
  • Samodzielności, konsekwencji i dynamizmu w działaniu
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Umiejętności pracy w zespole, koordynacji pracy zespołu

Co oferujemy?

  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nowoczesnych technologii
  • Możliwość rozwijania swoich kompetencji oraz możliwości budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta Multisport, platforma do nauki języków, dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce oraz świadczenia z Funduszu Socjalnego)
  • Dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole
Kandydatów zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania.
Aplikacje sprawdzamy na bieżąco. Osoby spełniające kryteria rekrutacji
dostaną od nas odpowiedź w ciągu 2 tygodni od przesłania zgłoszenia.
 
Osoby zainteresowane podjęciem pracy w naszej firmie, zachęcamy do odwiedzania
zakładki Praca na naszej stronie www.ctdi.pl – wkrótce więcej ogłoszeń.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014 r. Poz.1182, ze zm.)"

CTDI POLAND TO:

  • Największy w Europie oddział amerykańskiej firmy CTDI 14 000 Pracowników na świecie,  93 lokalizacje w 27 krajach na wszystkich kontynentach.
  • Zatrudniamy w Polsce ponad 1000 osób w nowoczesnym centrum serwisowym o powierzchni 15 000 m2.
  • Firma o rozwiniętych kompetencjach technicznych – uprawnienia do napraw na najwyższym poziomie akredytacji (z naprawami płyt głównych włącznie).
  • Twórca innowacyjnych rozwiązań technologicznych z własnym działem R&D.
  • Największy w Polsce autoryzowany serwis zaawansowanych technologicznie urządzeń elektronicznych, obecny na rynku od 2000 roku.
  • Partner biznesowy znanych światowych Producentów, takich jak Samsung, HTC, Microsoft, Motorola, Nokia, Lenovo, Huawei, Sony.

W związku z dynamicznym rozwojem firma poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Facility Manager

Twoje obowiązki:

  • Odpowiedzialność za utrzymanie obiektu przemysłowego, instalacji i terenu zewnętrznego w pełnej sprawności technicznej oraz wymaganiami prawnymi 
  • Zapewnienie bieżącej konserwacji i napraw, codziennej obsługi technicznej w tym zakresie i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych
  • Analiza usterek i stanu technicznego obiektu, tworzenie rocznego planu utrzymania obiektu oraz planu inwestycji
  • Zabezpieczenie odpowiedniej reakcji w przypadku wystąpienia awarii lub poważanej usterki
  • Odpowiedzialność za utrzymanie techniczne urządzeń i systemów technicznych obiektu
  • Odpowiedzialność za serwisy techniczne, serwisy ochrony jak również utrzymania czystości na obiekcie
  • Odpowiedzialność za media oraz gospodarkę odpadami
  • Prowadzenie/koordynacja prac wykonawczych w zakresie technicznych na obiekcie, procesów technologicznych
  • Śledzenie zmian legislacyjnych i dostosowanie obiektu odpowiednio do wymagań prawnych
  • Współpraca z innymi obszarami w Firmie
  • Raportowanie

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wykształcenia wyższego, preferowane techniczne
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej utrzymaniem obiektu (Facility Management)
  • Doświadczenia w koordynacji interdyscyplinarnych zespołów projektowych
  • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętności komunikacyjnych, analitycznych oraz zdolności organizacyjnych
  • Samodzielności, konsekwencji i dynamizmu w działaniu
  • Zdolności analitycznego myślenia
  • Umiejętności pracy w zespole, koordynacji pracy zespołu

Co oferujemy?

  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nowoczesnych technologii
  • Możliwość rozwijania swoich kompetencji oraz możliwości budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta Multisport, platforma do nauki języków, dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce oraz świadczenia z Funduszu Socjalnego)
  • Dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole
Kandydatów zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014 r. Poz.1182, ze zm.)"
Aplikacje sprawdzamy na bieżąco. Osoby spełniające kryteria rekrutacji
dostaną od nas odpowiedź w ciągu 2 tygodni od przesłania zgłoszenia.
 
Osoby zainteresowane podjęciem pracy w naszej firmie, zachęcamy do odwiedzania
zakładki Praca na naszej stronie www.ctdi.pl – wkrótce więcej ogłoszeń.

Ogłoszenie archiwalne