Oferta pracy

Field Sales Manager

Booksy International Sp. z o.o.

  • łódzkie

    łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołami Field Sales odpowiedzialnymi za nową akwizycję - sprzedaż B2B do klienta SOHO & Small Business (salony fryzjerskie, kosmetyczne oraz nowe kategorie);

  • Realizacja celów sprzedażowych zespołu Field Sales w oparciu o wskaźniki ilościowe i jakościowe;

  • Bezpośrednia praca “w terenie” z podległymi Kierownikami Sprzedaży oraz Handlowcami w celu ciągłej poprawy jakości i osiąganych wyników

  • Monitoring oraz kontrola realizacji celów sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego;

  • Rozwój sprzedaży w poszczególnych teamach poprzez wdrażanie inicjatyw i narzędzi poprawiających produktywność oraz programy szkoleniowo - rozwojowe (we współpracy z Trenerem Wewnętrznym);

  • Tworzenie i zarządzanie projektami wspierającymi realizację celów sprzedażowych;

  • Ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych w oparciu o dostarczona dane i pozyskiwane informacje rynkowe;

  • Dbałość o odpowiedni poziom zaangażowania, motywacji i satysfakcji z pracy w podległych zespołach;

  • Realizacja efektywnościowa kultury sprzedaży przy zachowaniu dbałości o relacje, zadowolenie i wysoki poziom współpracy i w zespołach;

  • Współpraca z Management Team w realizacji przyjętej strategii rozwoju firmy.

Nasze wymagania

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem - mile widziane w firmach technologicznych;

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca płynną komunikację werbalną i pisemną;

  • Doświadczenie w zarządzaniu lejkiem sprzedażowym;

  • Doskonałe umiejętności budowania długotrwałych relacji;

  • Nastawienie na realizację celów i przebijanie sufitów sprzedażowych;

  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków w oparciu o dane;

  • Elastyczność i łatwość adaptacji w zmieniającym się środowisku pracy;

  • Gotowość do częstych podróży służbowych - min. 2-3 tyg w miesiącu pracy bezpośredniej z zespołem w największych miastach w Polsce.

To oferujemy

  • Pracę zdalną a dla osób chcących pracować w modelu hybrydowym, pracę w biurze w Warszawie, lub Bielsko-Białej;

  • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb;

  • Wynagrodzenie złożone z podstawy i systemu premiowego;

  • Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy;

  • Szkolenia podnoszące kompetencje z zakresu znajomości produktu;

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku;

  • Benefity: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty Multisport, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, system kafeteryjny Worksmile;

  • Wiele innych atrakcji :)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Booksy International Sp. z o.o.

Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!

Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!

Ta propozycja współpracy to szansa dla wszystkich, którzy chcą razem z nami wdrażać na polski rynek najnowocześniejsze systemy rezerwacji wizyt.

Jeśli w nawiązywaniu i rozwoju relacji z ludźmi czujesz się jak ryba w wodzie, a komunikacja międzyludzka nie sprawia Ci żadnego problemu, to jesteś osobą, której właśnie szukamy!

Przewiń do profilu firmy