Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Booksy International Sp. z o.o. z siedzibą w: Łucka 2/4/6, 00-845 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Field Sales Specialist (New Categories)

Booksy International Sp. z o.o.

  • mazowieckie

    mazowieckie
  • ważna jeszcze 14 dni
    do: 04 lis 2021
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Poluj na nowy biznes. Ciesz się, że możesz pokazać innym nasz produkt. Przyjmujesz „nie” jako „jeszcze nie, wyzwanie przyjęte”

  • Zarządzaj swoją bazą potencjalnych klientów i korzystaj z każdej okazji, aby rozwijać swoją księgę biznesową.

  • Uczestnicz i twórz niesamowite wydarzenia, aby jeszcze bardziej zaangażować potencjalnych i obecnych użytkowników Booksy.

  • Spotkania, spotkania i jeszcze więcej spotkań! Rozumiesz, że interakcja twarzą w twarz jest kluczem do finalizacji sprzedaży i identyfikacji potrzeb klientów.

  • Przejmij kontrolę nad całym cyklem sprzedaży od poszukiwania do zamknięcia.

  • Przygotuj swoich klientów na sukces, przeprowadzając prezentacje i edukując ich na temat wszystkich funkcji naszej aplikacji oraz tego, jak najlepiej wykorzystać nasz produkt do swoich potrzeb biznesowych.

Nasze wymagania

  • Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej

  • Udokumentowane sukcesy w sprzedaży (mile widziane w firmach technologicznych)

  • Doświadczenie w pracy w sprzedaży opartej na lejkach sprzedażowych

  • Umiejętność poszukiwania szans sprzedażowych tam gdzie inni odpuszczają

  • Wysokie poczucie odpowiedzialności za to co robisz

  • Wytrwałość w dążeniu do celu i chęć przebijania sufitów sprzedażowych

  • Bardzo dobrą organizację pracy opartą na systematycznej i konsekwentnej realizacji działań

  • Pozytywne nastawienie i poczucie humoru

To oferujemy

  • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb oraz elastyczne godziny pracy

  • Wynagrodzenie złożone z podstawy i systemu premiowego

  • Szkolenia wspomagające rozwój umiejętności sprzedażowych i rozwój osobisty.

  • Pełne wdrożenie w organizację i systemy ( Sales Force)

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku - mamy zespoły w 7 krajach, w tym w USA, Meksyku oraz UK!

  • Benefity: prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, ubezpieczenie na życie, darmowe zajęcia online z języka angielskiego, platformę kafeteryjną i wiele wiele więcej :)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • cafeteria platform

Etapy rekrutacji
1

Analiza nadesłanych CV

2

Rozmowa telefoniczna

3

Pierwsze spotkanie rekrutacyjne

4

Drugie spotkanie rekrutacyjne

5

Decyzja

Booksy International Sp. z o.o.

Booksy to polski startup założony w 2013 r., oferujący platformę do rezerwacji wizyt online oraz system do zarządzania biznesem w branży usługowej.

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm i światowym liderem branży beauty. Działamy globalnie i mamy ambitne cele!

Booksy to dynamiczne środowisko pracy i duże możliwości rozwoju zawodowego dla osób z różnymi umiejętnościami - od specjalistów IT, przez marketingowców, po handlowców i specjalistów ds. obsługi klienta.

Niezależnie od tego na jakim stanowisku pracujesz w Booksy, każdego dnia masz realny wpływ na produkt, który oferujemy naszym klientom!

Przewiń do profilu firmy