Oferta pracy
Nr ref.: JR4057
We are an Equal Opportunity Employer and we are committed to developing a diverse workforce in which everyone is treated fairly, with respect, and has the opportunity to contribute to business success while realizing his or her potential. This means harnessing the unique skills and experience that each individual brings and we do not discriminate against any employee or applicant for employment because of race, color, sex, age, national origin, religion, sexual orientation, gender identity, status as a veteran, and basis of disability or any other federal, state, or local protected class. Individuals fraudulently misrepresenting themselves as Brambles or CHEP representatives have scheduled interviews and offered fraudulent employment opportunities with the intent to commit identity theft or solicit money. Brambles and CHEP never conduct interviews via online chat or request money as a term of employment. If you have a question as to the legitimacy of an interview or job offer, please contact us at [email protected]

Field Service Executive

CHEP

  • kujawsko-pomorskie

    kujawsko-pomorskie
  • ważna jeszcze miesiąc
    do: 11 lis 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z odbiorcami sprzętu CHEP w regionie woj. pomorskiego, kujawsko-pomorskiego

  • Zapewnienie wzrostu satysfakcji klienta poprzez ciągłe spotkania i szkolenia dla pracowników sieci detalicznych

  • Zarządzanie programem audytu opartego na wdrożeniu kont klientów

  • Maksymalizacja produktywności poprzez zarządzanie odpowiednimi przepływami aktywów (sprzętu CHEP) w powierzonym regionie

  • Kontrola i poprawa wyników zbiórki aktywów, wspieranie inicjatyw ich odzyskiwania

  • Zapewnienie prawidłowego wdrożenia nowych klientów w celu osiągnięcia porozumienia w zakresie odzyskiwania mienia

  • Kontrola prawidłowego przepływu informacji operacyjnej do komputerowej bazy danych / programów (SAP, Siebel)

  • Rozwijanie współpracy z innymi działami / firmami zewnętrznymi w celu wsparcia wzrostu i pozyskiwania nowych klientów

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe – kierunek biznesowy (ekonomia, zarządzanie, finanse)

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy w sprzedaży (w terenie) lub obsłudze klienta (w terenie) – warunek konieczny

  • Znajomość języka angielskiego będzie atutem

  • Dobra znajomość pakietu MS Office, CRM (Siebel - mile widziane)

  • Orientacja na klienta zewnętrznego

  • Umiejętności negocjacyjne

  • Prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • Pracę w międzynarodowej korporacji dostarczającej innowacyjne rozwiązania w zakresie optymalizacji łańcucha dostaw dla branż takich jak lotnictwo, motoryzacja, chemia, dobra konsumpcyjne, świeża żywność i produkcja.

  • Pracę w szybko rozwijającym się i pełnym wyzwań środowisku

  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w międzynarodowej organizacji

  • Konkurencyjne wynagrodzenie, premię roczną oraz pakiet socjalny, służbowy samochód

  • Bardzo dobrą atmosferę pracy

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

CHEP

CHEP, należący do Grupy Brambles, jest globalnym liderem w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z zakresu łańcucha dostaw, obsługującym sektory dóbr konsumpcyjnych, produkcji oraz sektor detaliczny w ponad 60 krajach. Na całym świecie zatrudniamy ponad 14 000 fantastycznych, pełnych pasji osób, gotowych do rozwoju w zróżnicowanym i międzynarodowym otoczeniu, które szybko się zmienia. W CHEP możesz z pasją pracować nad ciekawymi projektami i stawiać czoło przeróżnym wyzwaniom, jednocześnie będąc częścią odnoszącego sukcesy zespołu.

Przewiń do profilu firmy