Field Support Manager

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 21.11.2017
  • Ważna jeszcze 10 dni (do 21.12.2017)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Field Support Manager
Nr ref, FIEL/STC/11/2017  Location: Warszawa

Responsibilities

  • Escalation management regarding IT Service Desk Field Support topics, including support of decision making, risk management and prioritization
  • Resolution of tickets assigned to Field Support
  • Manage escalations and resolves customer complaints related to field support
  • Ensures support and maintenance of local IT services (i.e. applications, user hardware and network/infrastructure which are defined country by country)
  • Manage escalations and resolves customer complaints related to field support
  • Ensures support and maintenance of local IT services (i.e. applications, user hardware and network/infrastructure which are defined country by country)
  • Quality of Service management including SLA / KPI compliance and corrective actions for internal / external resources.
  • Define global standards for the field support teams. (i.e. trainings, skills, tools)

Requirements

  • 5 years directly related work experience
  • 3 years of experience in a supervisory Field Support role
  • Ability to interact with employees at all levels
  • Advanced organizational, communication, and problem solving skills and a proven understanding of IT business needs and knowledge of IT industry standard best practices
  • Working knowledge of basic hardware and software products
  • Advanced Microsoft Office Skills
  • Fluent in English language skills (verbal & written)
  • Practical knowlage of ITIL

What we Offer

  • Permanent contract
  • Private health care with an option for a family coverage
  • Group life insurance
  • Subsidised sport cards, cinema and theatre tickets
  • Structured training and development program
  • Clear career path
  • Work for a global industry leader
  • Various challenges at work
  • Great atmosphere
  • Sport events for employees
  • Opportunity to participate in the employee volunteering program

Administratorem danych jest Schenker Technology Center (Warsaw) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-092, ul. Żwirki i Wigury 16C. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Prosimy o zamieszczenie w ofercie zapisu: „Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacyjnego firmy SSchenker Technology Center (Warsaw) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-092, ul. Żwirki i Wigury 16C, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883. Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”

 

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się