Ta oferta pracy jest nieaktualna od 180 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Field Support Manager

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 21.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Field Support Manager
    Nr ref, FIEL/STC/11/2017  Location: Warszawa

    Responsibilities

    • Escalation management regarding IT Service Desk Field Support topics, including support of decision making, risk management and prioritization
    • Resolution of tickets assigned to Field Support
    • Manage escalations and resolves customer complaints related to field support
    • Ensures support and maintenance of local IT services (i.e. applications, user hardware and network/infrastructure which are defined country by country)
    • Manage escalations and resolves customer complaints related to field support
    • Ensures support and maintenance of local IT services (i.e. applications, user hardware and network/infrastructure which are defined country by country)
    • Quality of Service management including SLA / KPI compliance and corrective actions for internal / external resources.
    • Define global standards for the field support teams. (i.e. trainings, skills, tools)

    Requirements

    • 5 years directly related work experience
    • 3 years of experience in a supervisory Field Support role
    • Ability to interact with employees at all levels
    • Advanced organizational, communication, and problem solving skills and a proven understanding of IT business needs and knowledge of IT industry standard best practices
    • Working knowledge of basic hardware and software products
    • Advanced Microsoft Office Skills
    • Fluent in English language skills (verbal & written)
    • Practical knowlage of ITIL

    What we Offer

    • Permanent contract
    • Private health care with an option for a family coverage
    • Group life insurance
    • Subsidised sport cards, cinema and theatre tickets
    • Structured training and development program
    • Clear career path
    • Work for a global industry leader
    • Various challenges at work
    • Great atmosphere
    • Sport events for employees
    • Opportunity to participate in the employee volunteering program

    Administratorem danych jest Schenker Technology Center (Warsaw) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-092, ul. Żwirki i Wigury 16C. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

    Prosimy o zamieszczenie w ofercie zapisu: „Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacyjnego firmy SSchenker Technology Center (Warsaw) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-092, ul. Żwirki i Wigury 16C, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883. Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”