Ta oferta pracy jest nieaktualna od 6 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Finance and Administration Assistant

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • 18.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Od 30 lat z sukcesem pomagamy największym talentom znaleźć idealną pracę, a globalnym liderom - doskonałych pracowników. W naszych działaniach kierujemy się hasłem Powering your ambition. Chcesz się dalej rozwijać i poszukujesz nowych wyzwań zawodowych?

    Obecnie do jednego z naszych oddziałów poszukujemy osoby chcącej pogłębić doświadczenie w obszarze administracyjno-biurowym, która ceni sobie dobrą organizację pracy i skrupulatność w działaniu oraz preferuje samodzielne stanowisko.

    Jest to unikalna szansa na zdobycie cennego doświadczenia w obszarze finansowo-administracyjnym, ponieważ oferujemy realną wiedzę i doświadczenie. To Twoja inwestycja we własny rozwój!

    Finance and Administration Assistant

    Miejsce pracy: Warszawa

    Jeśli do nas dołączysz, do Twoich obowiązków będzie należało:

     

    Z obszaru finansów:

    • Nadzór nad procesem płacowym – kalkulacje prowizji i bonusów, przekazywanie danych do listy płac;

    •  Wystawianie i rozliczanie faktur sprzedaży, aktualizacja systemu;

    •  Windykowanie należności, pilnowanie terminów zapłaty;

    •  Zarządzanie i nadzór nad wydatkami: faktury kosztowe, raporty kasowe, wydatki pracownicze;

    • Zarządzanie kontem bankowym, wprowadzanie danych do systemu, kontrola płatności;

    • Komunikacja z firmą księgową oraz kadrową pod kątem rozliczeń miesięcznych, rocznych. Odpowiadanie na zapytania, realizowanie zadań w ramach współpracy;

    • Wsparcie i współpraca z Finance Leadem i Dyrektorem Finansowym przy miesięcznych i rocznych raportach i audytach, współtworzenie budżetów i predykcji;

    • Wspieranie procesów zmiany i projektów tworzonych w ramach Działu Finansów;

    • Sporządzanie raportów, dostarczanie potrzebnych informacji dla innych działów, współpraca z innymi departamentami, aby zapewnić właściwy obieg informacji;

     

    Z obszaru administracji:

    • Nadzór i aktualizacja dokumentów spółki min. polis ubezpieczeniowych, umów z dostawcami, aby zawsze były aktualne, zgodne ze stanem faktycznym i potrzebami;

    •  Wspieranie Kierowników Oddziałów w zarządzaniu biurem;

    • Pełnienie roli osoby do kontaktu w przypadku drobnych zakupów, problemów technicznych etc.;

    • Utrzymywanie dobrej relacji z audytorami, działem prawnym, urzędami państwowymi, dostawcami etc.;

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku lub w obszarach AP, AR, PTP, OtC, jako warunek konieczny;

    • Wyższego wykształcenia. Wykształcenie kierunkowe z zakresu finansów i administracji będzie atutem;

    • Podstawowej znajomości polskiego prawa podatkowego oraz przepisów dotyczących rozliczania wynagrodzeń;

    •  Znajomości branży rekrutacyjnej, jako atut;

    • Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;

    • Znajomość drugiego języka obcego na poziomie komunikatywnym będzie dużym atutem;

    • Wysokich umiejętności interpersonalnych;

    • Otwartości na nowe zadania, dokładności i skrupulatności we wszystkich działaniach;

    • No i najważniejsze! Chęci rozwoju i podejmowania codziennie nowych wyzwań!

    Co gwarantujemy?

    •  Szkolenie wdrożeniowe;

    •  Samodzielne stanowisko dostarczające ciekawych zadań;

    •  Bezpośredni kontakt z klientami i usługodawcami;

    •  Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem;

    •  Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie NNW, kartę sportową, pakiet kulturalny w postaci biletów do kina lub teatru;

    •  Naukę dwóch języków obcych w czasie pracy;

    • Współpracę ze specjalistami w branży i zdobycie cennego doświadczenia zawodowego!

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


    Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

    Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10504.

    www.cpljobs.pl

    Informacje o Tobie będziemy mogli przetwarzać na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody, która jest dobrowolna i może zostać wycofana w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem. Dlatego składając aplikację w tym procesie rekrutacyjnym nie zapomnij o umieszczeniu odpowiedniej klauzuli:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-001) przy Al. Jerozolimskich 81, wpisaną do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000364333, NIP 7010256845, REGON 142578192 moich danych osobowych, które zostały zamieszczone w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (CV, list motywacyjny), w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko, na które aplikuję. Zostałam/em poinformowana/y o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.”

    Jeśli chcesz, aby Twoja kandydatura rozpatrywana była także w przyszłych procesach rekrutacyjnych, należy wyrazić również zgodę w tym zakresie w formie dodatkowej klauzuli o treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych także po zakończonym procesie rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję, w celu prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych przez CPL Jobs Sp. z o.o. Zostałam/em poinformowana/y o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.”