Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Finance Business Partner / Controlling Manager

PakersiO firmie

9 80014 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Stacyjna 1
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

Pakersi

Stacyjna 1

Wrocław

Cześć!

Jesteśmy Pakersi. Firma, która za cel postawiła sobie kompleksową obsługę logistyczną na najwyższym poziomie.

Co robimy? Jak to działa? Zobacz tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=JZZzCJhp2lY

Dynamicznie się rozwijamy. I nie jest to pusty, oklepany frazes! Tylko w ciągu ostatniego roku uzyskaliśmy 45% udziału w otwarciach nowych placówek w branży, zwiększyliśmy sprzedaż o 265% i powiększyliśmy nasz zespół trzykrotnie! Niemal codziennie na mapie Polski otwiera się nasza nowa placówka.

Aktualnie chcemy uzupełnić nasz zespół o Finance Business Partnera/Controlling Managera, który na co dzień będzie wsparciem dla CEO oraz kluczowych managerów a także aktywnie zaangażuje się w tworzenie strategii operacyjnej i finansowej. 

Finance Business Partner / Controlling Manager

Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

  • Przygotowywanie raportów zarządczych - zapewnienie wysokiej jakości informacji dla zarządu i kluczowych managerów w ramach comiesięcznych spotkań,
  • Wsparcie kluczowych managerów w usprawnianiu procesów i optymalizacji kosztowej,
  • Analiza przychodów oraz rentowności po: produktach, grupach klientów, liniach biznesowych,
  • Comiesięczne monitorowanie i wyjaśnianie odchyleń w ramach budżetów kosztowych,
  • Samodzielne pozyskiwanie informacji z systemów i baz danych przedsiębiorstwa oraz od dyrektorów poszczególnych działów,
  • Analiza opłacalności projektów inwestycyjnych oraz przygotowanie rekomendacji inwestycyjnych uwzględniających nie tylko dane finansowe ale także szeroki kontekst rynkowy i przyjętą strategię,
  • Aktywny udział w tworzeniu strategii operacyjnej, finansowej i podatkowej przedsiębiorstwa w bliskiej współpracy z zarządem i kluczowymi managerami,
  • Wsparcie w opracowaniu budżetów kwartalnych,
  • Wdrożenie systemu zbierania informacji zarządczej,
  • Wykonywanie analiz ad-hoc.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Minimum 5 lat doświadczenia w controllingu lub doradztwie biznesowym,
  • Pewności siebie i samodzielności,
  • Umiejętności zadawania trudnych pytań biznesowych,
  • Proaktywności i podejścia “da się zrobić”,
  • Zdolności analitycznych i umiejętności rozwiązywania złożonych problemów,
  • Dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office: Excel, PowerPoint

Mile widziane:

  • Praktyczna znajomość języków programowania  i/lub narzędzi w zakresie analizy danych: Python, SQL, Tableau, Qlik, PowerBI,
  • Doświadczenie w pracy w przedsiębiorstwie z segmentu handel detaliczny/ działającym w modelu franczyzowym/Big 4.

Chcemy, żeby pracowało Ci się komfortowo, żebyś była skuteczna i efektywna / był skuteczny i efektywny, więc damy Ci:

  • stałe wynagrodzenie (nasze widełki to 7-10 tys. netto na UoP),
  • realny wpływ na samorozwój oraz rozwój organizacji - tworzeniu działu controllingu od podstaw,
  • bezpośredni kontakt z CEO i kluczowymi managerami,
  • wybraną przez Ciebie formę współpracy (UoP, B2B),
  • elastyczny czas pracy (pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-18:00),
  • możliwość okazjonalnej pracy zdalnej,
  • sprawną i szybką komunikację - decyzje podejmujemy szybko i nie marnujemy czasu na długich zebraniach. Nie lubisz czekać i chcesz działać? To jesteśmy miejscem dla Ciebie!
  • niezbędny sprzęt do pracy (komputer, telefon),
  • partnerskie relacje i przyjazną atmosferę,
  • stabilną, długoterminową współpracę (zależy nam na pracownikach, którzy zostaną z nami na dłużej;),
  • komfortowe warunki pracy w Biurowcu SQ Business Center przy Stacyjnej 1 we Wrocławiu.

 

Jeśli CV wpisze się w nasze oczekiwania - spodziewaj się kontaktu z naszej strony.

  1. Wyślemy Ci maila z pytaniami uzupełniającymi Twój profil Kandydata.
  2. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i oczekiwaniach. 
  3. Dostaniesz zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną w naszym biurze.

Ogłoszenie archiwalne