Oferta pracy

Finance Director

Wyser - PLO firmie

  • Łódź, łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Pełny etat
  • Dyrektor
Wyser jest należącą do GI Group międzynarodową firmą, która zajmuje się wyszukiwaniem i selekcją Kandydatów na stanowiska specjalistyczne oraz kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla. Jesteśmy obecni w Brazylii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Chinach, Hiszpanii, Indiach, na Litwie, Polsce, Rumunii, Rosji, Serbii i Czarnogórze oraz we Włoszech.
Finance DirectorNumer ref.: 381
Naszym Klientem jest duża, międzynarodowa firma usługowa, mocno uprocesowiona i o rozbudowanych strukturach. W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora Finansowego (M/K), ktory będzie odpowiedzialny za finanse jednej z dwoch części biznesu oraz kilkuosobowy zespoł, a także będzie wspierał CEO (bezpośrednie raportowanie) w kwestiach prowadzenia tego biznesu. Macierzowo, przyszły Dyrektor Finansowy będzie raportował rownież do Globalnego Szefa Finansow tej części firmy.

Poszukujemy osoby, ktora płynnie posługuje się językiem angielskim i ma doświadczenie w pracy w rozbudowanych strukturach, raportowaniu do grupy / do regionu oraz w organizacjach o wielu procesach i procedurach.

OPIS STANOWISKA:

  • Prowadzenie działu finansowego firmy
  • Zarządzanie zespołem kilku osob (analizy, controlling, raportowanie)
  • Odpowiedzialność za procesy finansowe – proces budżetowania, prognozowania, raporty zarządcze i biznesowe
  • Odpowiedzialność za raportowanie do grupy (wg procesu grupowego) oraz za sprawozdawczość lokalną
  • Wspołpraca z US, audytem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Wsparcie CEO w podejmowaniu decyzji operacyjnych i strategicznych
  • Wspołpraca z Globalnym Szefem Finansow przy realizacji i kształtowaniu funkcji finansowej w organizacji
  • Implementowanie procesow narzucanych przez Grupę oraz oddolne optymalizacje i usprawnianie procesow

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (np. finanse i rachunkowość, ekonomia)
  • Doświadczenie w zarządzaniu działem finansow w międzynarodowych, korporacyjnych strukturach (mile widziane doświadczenie w SSC/ BPO)
  • Doświadczenie we wspołpracy i raportowaniu do Grupy / Regionu wg standardow korporacyjnych
  • Bardzo dobra wiedza z zakresu rachunkowości zarządczej
  • Doświadczenie w implementowaniu oraz tworzeniu procesow i procedur
  • Doświadczenie we wspieraniu CEO / Zarządu przy podejmowaniu decyzji operacyjnych i strategicznych
  • Odporność na stres, odpowiedzialność
  • Płynne posługiwanie się językiem angielskim
  • Mile widziane certyfikaty takie jak ACCA czy CIMA

OFERUJEMY:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pakiet benefitow
  • Duża swoboda w działaniu i w zarządzaniu działem
  • Realny wpływ na funkcjonowanie firmy
  • Praca w dynamicznym i międzynarodowym środowisku


#LI-PW1

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy