prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyFinance Manager
Michael Page
Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)
Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
Rekrutujemy dla
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży produkcyjnej z siedzibą w okolicy Wrocławia, której produkty dedykowane są zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesu.
Twój zakres obowiązków
Zarządzanie i nadzorowanie pracy zespołu finansowego (3-4 osoby): delegowanie, wsparcie i weryfikacja poprawności wykonanych zadań, motywowanie i coaching,
Wsparcie/weryfikacja poprawności rozliczeń podatkowych (VAT, CIT, podatek u źródła, podatek odroczony),
Nadzór nad prowadzeniem bieżącej księgowości spółki wg UoR,
Zapewnienie nadzoru nad prawidłowością i terminowością cyklicznych zamknięć (miesiąc, kwartał, rok),
Nadzorowanie i utrzymywanie standardowych kosztów magazynowych, w tym kosztów materiałów, robocizny bezpośredniej i kosztów ogólnych,
Zapewnienie, że kontrole wewnętrzne są odpowiednio zaprojektowane, przestrzegane i dostosowane do globalnych wymogów Sarbanes Oxley,
Przygotowywanie pełnych sprawozdań finansowych (P&L, BS, CF),
Raportowanie do instytucji zewnętrznych np. banków, GUS, NBP, Urząd Skarbowy,
Weryfikacja poprawności rozliczeń Intercompany, Intrastat itp,
Obsługa i współpraca z audytem zewnętrznym,
Współpraca z zewnętrzną firmą księgową,
Nadzór nad rozliczeniami magazynowymi,
Współpraca w zakresie dokumentacji cen transferowych,
Kierowanie wprowadzaniem i ulepszaniem systemów,
Wybrane obszary zadań kontrolingowych do uzgodnienia.
Wymagania pracodawcy
Wykształcenie wyższe kierunkowe - Finanse, Rachunkowość, Ekonomia, Podatki,
Min. 4 lat doświadczenia w wewnętrznym dziale finansowym na stanowisku kierowniczym,
Doświadczenie w pracy w branży produkcyjnej, idealnie na etapie Greenfield,
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacje w mowie i piśmie (B2/C1),
Doświadczenie we wdrażaniu i przestrzeganiu zasad kontroli wewnętrznej,
Znajomość przepisów funkcjonujących w specjalnej strefie ekonomicznej będzie dodatkowym atutem,
Doświadczenie w pracy z Oracle lub innym oprogramowaniem ERP,
Praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego i obsługi systemów podatkowych,
Zaawansowana znajomość programu Excel,
Samodzielność, odpowiedzialność, optymizm, energia, drive, can do attitude, asertywność oraz umiejętność budowania relacji.
Pracodawca oferuje
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
Przyjazna atmosfera pracy oraz możliwość udziału w wielu wydarzeniach firmowych,
Nowoczesne biuro,
Atrakcyjny pakiet benefitów.
Benefity