Oferta pracy

Finance Manager

Michael Page

  • Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)

    Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Rekrutujemy dla

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży produkcyjnej z siedzibą w okolicy Wrocławia, której produkty dedykowane są zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesu.

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie i nadzorowanie pracy zespołu finansowego (3-4 osoby): delegowanie, wsparcie i weryfikacja poprawności wykonanych zadań, motywowanie i coaching,

  • Wsparcie/weryfikacja poprawności rozliczeń podatkowych (VAT, CIT, podatek u źródła, podatek odroczony),

  • Nadzór nad prowadzeniem bieżącej księgowości spółki wg UoR,

  • Zapewnienie nadzoru nad prawidłowością i terminowością cyklicznych zamknięć (miesiąc, kwartał, rok),

  • Nadzorowanie i utrzymywanie standardowych kosztów magazynowych, w tym kosztów materiałów, robocizny bezpośredniej i kosztów ogólnych,

  • Zapewnienie, że kontrole wewnętrzne są odpowiednio zaprojektowane, przestrzegane i dostosowane do globalnych wymogów Sarbanes Oxley,

  • Przygotowywanie pełnych sprawozdań finansowych (P&L, BS, CF),

  • Raportowanie do instytucji zewnętrznych np. banków, GUS, NBP, Urząd Skarbowy,

  • Weryfikacja poprawności rozliczeń Intercompany, Intrastat itp,

  • Obsługa i współpraca z audytem zewnętrznym,

  • Współpraca z zewnętrzną firmą księgową,

  • Nadzór nad rozliczeniami magazynowymi,

  • Współpraca w zakresie dokumentacji cen transferowych,

  • Kierowanie wprowadzaniem i ulepszaniem systemów,

  • Wybrane obszary zadań kontrolingowych do uzgodnienia.

Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe - Finanse, Rachunkowość, Ekonomia, Podatki,

  • Min. 4 lat doświadczenia w wewnętrznym dziale finansowym na stanowisku kierowniczym,

  • Doświadczenie w pracy w branży produkcyjnej, idealnie na etapie Greenfield,

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacje w mowie i piśmie (B2/C1),

  • Doświadczenie we wdrażaniu i przestrzeganiu zasad kontroli wewnętrznej,

  • Znajomość przepisów funkcjonujących w specjalnej strefie ekonomicznej będzie dodatkowym atutem,

  • Doświadczenie w pracy z Oracle lub innym oprogramowaniem ERP,

  • Praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego i obsługi systemów podatkowych,

  • Zaawansowana znajomość programu Excel,

  • Samodzielność, odpowiedzialność, optymizm, energia, drive, can do attitude, asertywność oraz umiejętność budowania relacji.

Pracodawca oferuje

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,

  • Przyjazna atmosfera pracy oraz możliwość udziału w wielu wydarzeniach firmowych,

  • Nowoczesne biuro,

  • Atrakcyjny pakiet benefitów.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna