Oferta pracy

Finance Manager (Manager ds. Finansów)

Nomad Electric Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Nomad Electric Sp. z o.o.

Puławska 2

Warszawa

Nomad Electric należy do Grupy R. Power – lidera w segmencie wielkoskalowej fotowoltaiki z portfelem inwestycji ponad 1 GW. Specjalizujemy się w kompleksowym rozwoju wielkopowierzchniowych projektów elektrowni słonecznych: projektujemy, budujemy, zarządzamy ruchem i serwisujemy farmy PV. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na następujące stanowisko:

Finance Manager (Manager ds. Finansów)

Miejsce pracy: Warszawa, biuro przy ul.Puławskiej 2/ praca zdalna do uzgodnienia

Zakres obowiązków

  • Szukamy osoby, która przejmie od CEO spółki szeroko rozumiany obszar finansów/ księgowości
  • Docelowo mocny kandydat de facto będzie pełnił rolę CFO. Przy czym kluczowy jest operacyjny wymiar roli i mocne nastawienie na wzrost biznesu
  • Księgowość i kadry prowadzone są przez firmę zewnętrzną – potrzebna jest natomiast osoba do koordynacji procesów po stronie spółki
  • Zakres obowiązków jest typowy dla dynamicznie rozwijającej się organizacji – różnorodne zadania od ultra operacyjnych, po duże projekty strategiczne.
  • Kluczowe obszary odpowiedzialności to:
    1. maksymalizacja wyniku spółki poprzez aktywną współpracę z działami odpowiedzialnymi za generowanie przychodów,
    2. zarządzanie cash flow we współpracy z kierownikami budów oraz zespołem zakupów,
    3. koordynacja pozyskania zewnętrznego finansowania (różne opcje, mierzymy wysoko, potrzebujemy osoby, która „wychodzi” i umie sprzedać temat inwestorom/ bankom),
    4. zarządzanie operacyjne procesami księgowymi i kadrowymi,
    5. controling kosztów centrali oraz projektów budowlanych,
    6. wsparcie innych działów i zarządu w zakresie analityki i decyzji biznesowych, negocjacji umów handlowych, weryfikacji umów z klientami, realizacja projektów strategicznych, itp.
  • Start roli to samodzielne stanowisko, a następnie rozbudowa zespołu zgodnie z potrzebami i rozwojem spółki. Przy czym wzrost i rozwój zawodowy przewidujemy bardziej przez kaliber projektów i wpływ na rozwój biznesu od strony finansowej a nie wolumen zatrudnionych osób w dziale finansowym

Wymagania

  • Rola jest bardzo szeroka i wymaga elastyczności oraz otwartości na realizację prostych zadań operacyjnych (księgowanie) jak i bardzo złożonych projektów (pozyskanie dużego finansowania zewnętrznego)
  • Wymagana wysoka samodzielność – CEO i CTO pomogą, ale potrzebujemy proaktywnej, samodzielnej osoby z punktowym wsparciem w ustalaniu celów i feedback’iem
  • Jesteśmy w stanie dostosować rolę do „seniority kandydata” – oczekiwany poziom doświadczenia zawodowego, to co najmniej 5-7 lat. W indywidualnych przypadkach możemy rozważyć osobę z krótszym doświadczeniem, ale ultra ambitną i o dużym potencjale rozwoju zwłaszcza z doświadczeniem w top tier consulting czy audyt
  • Kluczowa jest ultra biegła znajomość MS Excel oraz umiejętność prezentacji danych w estetyczny i ustrukturyzowany sposób (Power Point, Word)
  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Wykształcenie / doświadczenie branżowe: biznes (zarządzanie, finanse, itp.) lub techniczne (energetyka, elektro-energetyka, budownictwo)
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (w tym prowadzenie telekonferencji / wideokonferencji) – koordynacja pracy wielu osób, w tym komunikacja z Inwestorem (fundusze inwestycyjne) lub jego przedstawicielem (Assets Manager)
  • Doświadczenie w podobnej roli, najlepiej w organizacji o wysokich standardach pracy i w międzynarodowym otoczeniu (top tier consulting/ audyt)
  • Zaawansowany język angielski w mowie i piśmie (analiza umów w języku angielskim, opracowanie prezentacji, komunikacja „on daily basis”)

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w największej i najbardziej renomowanej firmie w branży PV w Polsce
  • Pracę przy ciekawym projekcie, który wyznaczy nowe standardy na polskim rynku
  • Profesjonalny, energiczny zespół
  • Praca bezpośrednio z Zarządem spółki
  • Brak nonsensów korporacyjnych
  • Możliwość udziału w ekspansji spółki na rynki zagraniczne
  • Stałe zatrudnienie/ współpraca– do uzgodnienia, jesteśmy elastyczni
  • Home office lub praca w prestiżowej lokalizacji w centrum Warszawy (Plac Unii Lubelskiej, Puławska 2)

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez przycisk APLIKUJ (w tytule wiadomości wpisując nazwę stanowiska)

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Nomad Electric Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Nomad Electric Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 2. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy