Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Finance Manager

Wyser Sp. z o.o.

  • mazowieckie

    mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Rekrutujemy dla

Rekrutacja prowadzona dla klienta Wyser, spółki z branży logistycznej, której siedziba znajduje się na zachodnich obrzeżach Warszawy. Pracodawcą jest jedna z najszybciej rozwijających się spółek w swojej kategorii w Polsce. Potencjał spółki został dostrzeżony przez renomowany fundusz Private Equity, który zdecydował się na znaczący mniejszościowy wykup udziałów w biznesie. Pracodawcę charakteryzuje entrepreneurskie DNA widoczne w organizacji. Do kultury tej spółki bardzo dobrze pasować będzie osoba o przedsiębiorczej postawie, zaangażowana w budowanie organizacji, nastawiona na współpracę i szukająca rozwiązań.

Spółka, dla której prowadzona jest rekrutacja świadczy usługi dla biznesu, dynamicznie się rozwija i z uwagi na osiągniętą skalę wchodzi w fazę zaawansowanej profesjonalizacji procesowej i operacyjnej. W związku z planowanym dalszym rozwojem i chęcią zbudowania jakościowego wsparcia decyzji zarządczych poprzez raporting managerski- podjęta została decyzja o utworzeniu nowej roli w organizacji odpowiedzialnej za finanse i raporting.

Do głównych zadań Finance Managera należeć będzie zbudowanie od podstaw procesów finansowych i kontrolingowych w spółce, przeniesienie księgowości z zewnętrznego biura rachunkowego. Celem managerskim będzie stworzenie zespołu finansowo-księgowego.

Osoba na stanowisku Finance Managera odpowiadać będzie za stworzenie procesów finansowych, współpracę z radą nadzorczą oraz bezpośrednie wsparcie decyzji biznesowych. W perspektywie czasu zatrudniona osoba będzie miała możliwość dołączenia do zarządu spółki. W tej roli idealnie sprawdzi się osoba samodzielna, wykazująca się dużym zaangażowaniem i podejściem hands-on.

Twój zakres obowiązków

  • Wdrożenie procesów i narzędzi kontrolingowych

  • Stworzenie wysokiej jakości raportingu finansowego

  • Utworzenie kontrolingu zarządczego/operacyjnego

  • Pełnienie funkcji biznes partnera dla części operacyjnej, wspieranie decyzji zarządczych

  • Przygotowywanie analiz finansowych i biznesowych

  • Nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów

  • Koordynacja współpracy z biurem rachunkowym obsługującym spółkę (księgowość, podatki, płace)

  • Odpowiedzialność za zapewnienie finansowania dla spółki

  • Utrzymywanie relacji z bankami, monitoring kredytowy

  • Zarządzanie płynnością finansową

  • Ocena projektów inwestycyjnych

  • Budowa zespołu finansowo-księgowego

Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie wyższe (finanse, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne)

  • Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w roli Senior Financial Controller / Finance Managera o dużej autonomiczności

  • Preferowani będą Kandydaci z backgroundem w renomowanych firmach audytorskich

  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w spółkach usługowych

  • Biegła wiedza w zakresie finansów przedsiębiorstw

  • Umiejętność wywierania wpływu, asertywność, dojrzałość biznesowa

  • Wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji biznesowych

  • Biegła znajomość języka angielskiego

  • Umiejętność organizacji pracy i realizacji zadań pod presją czasu

Pracodawca oferuje

  • Pracę w organizacji w fazie wzrostu

  • Możliwość zbudowania procesów kontrolingowych od podstaw

  • Dużą niezależność i autonomię w zarządzaniu podległym obszarem

  • Przewidziana ścieżka awansu na pozycję Dyrektora Finansowego i wejście do zarządu

Wyser Sp. z o.o.

Jesteś w miejscu, w którym łączymy utalentowanych managerów średniego i wyższego szczebla z rozwijającymi się firmami.

Wyser należy do globalnego Holdingu Gi Group, jesteśmy obecni w 13 krajach na całym świecie,: Brazylii, Bułgarii, Chinach, Francji, Węgrzech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Hiszpanii i Turcji.

Jako zespół wierzymy w moc długofalowych relacji i wspieramy kandydatów na każdym szczeblu ich kariery zawodowej. Patrzymy na rynek z dwóch perspektyw: firm i kadry managerskiej. Dzięki "szytym na miarę" rozwiązaniom, umożliwiamy właściwe dopasowanie oczekiwań rozwijających się organizacji i utalentowanych managerów.

Nasz zespół składa się z doświadczonych konsultantów mających szeroką wiedzę w określonych specjalizacjach oraz dużą znajomość rynku. Wspieramy firmy w analizie ich potrzeb i przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych, dopasowując profil kandydatów do specyfiki działalności firmy. Kandydatom poszukującym nowych wyzwań zawodowych zapewniamy profesjonalne doradztwo nie tylko podczas procesu rekrutacyjnego, ale również w konsekwentnym budowaniu ścieżki zawodowej.

Pomożemy Tobie znaleźć odpowiednie i indywidualnie dopasowane rozwiązania w zakresie procesów rekrutacyjnych, w obszarach specjalizacji którymi się zajmujemy.

Znamy rynek i uważnie śledzimy trendy, dzięki czemu potrafimy przewidzieć i wyprzedzać zachodzące zmiany. Cenimy dokładność oraz skrupulatność i nie uznajemy kompromisów. Nasza współpraca jest w pełni partnerska, co pozwala na nawiązywanie długofalowych relacji.

Chcesz dowiedzieć się więcej o indywidualnym modelu współpracy? A może szukasz nowych wyzwań zawodowych? Skontaktuj się z nami!

Przewiń do profilu firmy