Oferta pracy

Financial Controller

RTB HouseO firmie

  • Bielsko-Biała, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Specjalista (Mid / Regular)

RTB House to globalna firma dostarczająca najnowocześniejsze technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie. Autorski mechanizm zakupu reklam jest pierwszym na świecie opartym w całości o algorytmy Deep Learning. Umożliwia reklamodawcom osiągać wyjątkowe efekty i realizować cele na każdym etapie lejka sprzedażowego.

 

Założoną w 2012 firmę  RTB House tworzy ponad 750 specjalistów w przeszło 30 lokalizacjach na całym świecie. RTB House obsługuje ponad 2000 kampanii dla klientów z regionów EMEA, APAC i obu Ameryk.

 

Po pomyślnym wdrożeniu Deep Learning w 100 procentach swoich algorytmów w 2018 roku, firma RTB House kontynuowała badania w dziedzinie sztucznej inteligencji. Stworzone jako nowe jednostki, AI Marketing Lab oraz Creative Lab skupiają się na opracowywaniu i rozwoju produktów sektora martech. Rezultatem ich pracy były zaprezentowane w 2020 roku rozwiązania AI Full-Funnel Marketing Solutions oraz format Streaming Video Ads, które przenoszą komunikację marek na wyższy poziom.

 

Dla jednej ze spółek RTB House poszukujemy osoby, która obejmie rolę:

Financial ControllerNumer ref.: miejsce pracy: Bielsko - Biała

Zadania:

  • zapewnianie wsparcia w dziedzinie finansów osobom zarządzającym biznesem;
  • realizacja procesów finansowych spółek Grupy Whitepress:
  • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów finansowych oraz ich ewidencji;
  • dostarczanie danych i informacji finansowych, obsługa systemów raportowania i przetwarzania danych;
  • sporządzanie raportów i analiz finansowych oraz zarządczych, w tym konsolidowanie danych jednostkowych;
  • zapewnienie prawidłowości rozliczeń podatkowych;
  • przygotowywanie budżetów i prognoz finansowych;
  • kontrolowanie kosztów;
  • zarządzanie płynnością (w tym prognozowanie przepływów pieniężnych);
  • bieżący kontakt z zewnętrznymi biurami rachunkowymi w spółkach zależnych (praca w języku angielskim);
  • zarządzanie zespołem finansów (docelowo 3-4 osób);
  • wspieranie międzynarodowego rozwoju Grupy Whitepress;
  • przygotowanie i wdrażanie procedur w obszarze finansów oraz wdrażanie systemów wspomagających procesy finansowe;
  • współpraca z instytucjami finansowymi;
  • współpraca z audytorami.

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe;
  • min. 5 lat doświadczenia w obszarze finansów i/lub audytu finansowego;
  • biegła znajomość zagadnień związanych z rachunkowością i finansami przedsiębiorstwa;
  • bardzo dobra (praktyczna) znajomość prawa podatkowego;
  • znajomość zagadnień cen transferowych;
  • [mile widziane] doświadczenie w pracy ze spółkami zagranicznymi;
  • dobra znajomość zasad sprawozdawczości finansowej grup kapitałowych;
  • bardzo dobra znajomość pakietów biurowych (Excel, Google Sheets, Google Docs);
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • zdolności analityczne, planowania i organizacji;
  • inicjatywa, skrupulatność i wnikliwość, systematyczność.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji;
  • dużą samodzielność oraz realny wpływ na rozwój organizacji;
  • przyjazną atmosferę pracy oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • pracę w atrakcyjnej lokalizacji w Bielsku - Białej.
 

Ogłoszenie archiwalne