Oferta pracy

Financial Specialist

Boldare

umowa o pracę
5 80011 000 brutto / mies.
kontrakt B2B
7 80015 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie budżetowania na poziomie organizacji przy pomocy różnorodnych narzędzi

  • Wspieranie w budżetowaniu poszczególnych zespołów

  • Tworzenie podsumowania kosztów, raportów i analiz finansowych

  • Analizowanie rentowności produktów i usług

  • Opiekowanie się finansami inwestycyjnymi oraz wszelkimi kwestiami związanymi ze spółką akcyjną (m.in. pakiety akcji dla pracowników, kryptowaluty, inwestycje).

Nasze wymagania

  • Posiadasz min. 4 lata doświadczenia na stanowisku finansowym

  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne

  • Strategiczne myślenie to Twoja cecha rozpoznawcza

  • Dobrze czujesz się w planowaniu strategii finansowych

  • Znasz podstawy kontrolingu oraz księgowości

  • Dysponujesz podstawową wiedzą z zakresu inwestycji (akcje, waluty, kryptowaluty)

  • Świetnie radzisz sobie z przygotowywaniem i analizowaniem wszelkiego rodzaju sprawozdań finansowych

  • Potrafisz sprawnie analizować dane z księgowości oraz przygotowywać na ich podstawie prognozy finansowe

  • Lubisz pracować zespołowo, cechuje Cię otwartość i transparentna komunikacja

  • Posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów, lubisz szukać i proponować nieszablonowe rozwiązania

  • Samodzielnie organizujesz swoją pracę, a zadania realizujesz terminowo i rzetelnie

  • Jeśli to potrzebne, zmieniasz punkt widzenia — cechuje Cię elastyczność

  • Znasz narzędzia do fakturowania oraz programy Excel i Optima

  • Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie B2+, co pozwala Ci na sprawną komunikację z zagranicznym klientem

Mile widziane

  • Doświadczenie w branży IT

  • Znajomość płaskiej struktury zarządzania

To oferujemy

  • Dowolność formy pracy. Możesz pracować zdalnie lub odwiedzać nasze biura (które mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Gliwicach). Niezależnie od wybranego trybu pracy, mamy w zwyczaju przynajmniej raz w kwartale spotykać się F2F.

  • Dołączenie do dużej, scrumowej społeczności, pełnej ciekawych ludzi, którzy chętnie dzielą się wiedzą i dobrymi praktykami. Organizujemy różne aktywności (online i stacjonarnie) i chaptery wymiany wiedzy.

  • Pracę w Holakracji, w samoorganizujacych się zespołach. W Boldare nie ma managerów, a zespoły same organizują swoją pracę.

  • Realny wpływ na organizację (i to nie jest pusty slogan!). Twoja rola będzie wiązać się z tworzeniem i ulepszaniem procesów, kwestionowaniem utartych schematów i proponowaniem nowych rozwiązań.

  • Dowolność w wyborze formy współpracy (jesteśmy otwarci zarówno na kontrakt B2B, jak i umowę o pracę);

  • Elastyczne godziny pracy

  • Zespołowy budżet rozwojowy i dofinansowanie karty MultiSport oraz Medicover, a także nowoczesny sprzęt do pracy.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

Boldare

Jesteśmy Boldare, nowoczesną firmą IT, która wspiera w transformacji cyfrowej biznesy z całego świata. Pracujemy w systemie holakratycznym, co oznacza, że w naszej strukturze nie ma managerów, a zespoły same organizują swoją pracę. Na co dzień zajmujemy się budowaniem produktów cyfrowych, niektóre z nich być może nawet kojarzysz (np. Bla Bla Car, Corel, TUI).

Przewiń do profilu firmy

O roli

Do naszego zespołu szukamy osoby, która wesprze nas w budżetowaniu oraz tworzeniu i usprawnianiu strategii i procesów finansowych. Cechuje Cię strategiczne i analityczne myślenie? Może to właśnie Ciebie szukamy! :)

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Boldare to miejsce na eksperymenty i odważne pomysły — tutaj możesz tworzyć nowe strategie i procesy. Twoja praca nie sprowadzi się do powtarzających się, żmudnych zadań w obrębie jednego obszaru.

  • Możesz liczyć na współpracę z różnymi zespołami i konstruktywne dyskusje. Nie boimy się kwestionować statusu quo, łamiemy utarte schematy i wdrażamy usprawnienia.

  • Możesz rozwijać się w różnych kierunkach! Interesuje Cię obszar inwestowania lub automatyzacji procesów? Wybierz i zaaplikuj nowe narzędzie :)

  • Niedoskonałe też jest wystarczająco dobre — będziesz działać przede wszystkim sprawnie i zwinnie. Kreatywność jest kluczowa w Twojej roli.

  • Będziemy wspierać Twoją niezależność i umiejętność podejmowania decyzji. Te cechy pozwolą Ci odnieść sukces w holakratycznym środowisku.

Brzmi ciekawie?

Czekamy na Twoje CV!